TIEDOTE: Tonni rikki!

Uusimmat Keskustelu Espanja.org Espanja.ORG -tiedotteet TIEDOTE: Tonni rikki!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Viestit
  • LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Kari
    Kari Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 01.07.2006
    Kirjoituksia: 175
    Vastauksia: 1456

Tervehdys Orkkilaiset! 😀

Tässä onkin hetken aikaa vierähtänyt ilman sen kummempia ”virallisia” tiedotteita. Jotta saamme Orkille lisää polttoainetta, olen ohjannut henkilökohtaista aikaani myös siihen kuuluisaan ”makaroonin metsästämiseen” …kyseessä on tällä kertaa ollut eräs jouluaiheinen asia 😉

Nyt on kuitenkin yksi Orkin kehittymisen merkittävä virstanpylväs saavutettu; Orkin lukijoiden määrä on nimittäin ylittänyt tuhannen Espanjasta kiinnostuneen päivittäisen lukijan rajan! Viimeisin lukijaennätys tehtiin maanantaina 22.1.2007, jolloin 1063 espanjasta kiinnostunutta Orkkilaista tutki sivujamme.

Tuhat rikki Orkissa
    Tilastot: Google

Kiitos kaikille Orkkilaisille luottamuksesta ja hyvän asian yhdessä rakentamisesta sekä edistämisestä – tästä on taas hyvä jatkaa ja ponnistaa eteenpäin.

Otan tähän samaan yhteyteen hieman muutakin tilastoa. Tällä kertaa vuorossa katsaus Orkin lukuaikoihin, eli mitkä ovat yleisimpiä lukuaikoja. Tilasto jakaantuu suhteellisen tasaisesti aamupäivästä keskiyöhön, mutta mahtuuhan meitä yökyöpeleitäkin joukkoon 😉

Orkin käyttöajat
    Tilastot: Google

Väliaikatietoa muista kehityshankkeista:

Uusi skarpattu ulkoasu on edelleen lopputestaamisessa. Sain viimeksi tänään yhden väliversion tarkastettavaksi. Hyvältä rupeaa jo näyttämään, vaikka projekti onkin luvattua ja oletettua kauemmin kestänyt. No, taiteilijoille hieman vapauksia suotakoon 😉

Tästä jo aiemmin totesinkin, että tuo uusi ulkoasu on ratkaisevasa asemassa Orkin uusien toimintojen kanssa, ja niitä tullaan julkaisemaan ulkoasun julkaisun ja siihen liittyvän testijakson jälkeen.

Sponsoroinnin suhteen emme ole saaneet mitään uutta merkittävää aikaiseksi, mutta siihenkin liittyvät suunnitelmat ovat yhteydessä näihin tuleviin uudistuksiin ja laajennuksiin. Sponsoroinnin periaatteet alkavat olla selviä, eli mitään ”vilkkuvaa sirkusta” emme tule hyväksymään sivuillemme, vaan kannamme vastuumme sponsoreiden suuntaan kaikkien kannalta paremmin toimivammalla ja miellyttävämmällä tavalla.

Vinkkinä nykyisille ja tuleville sponsoreille 😉 …myös Orkin indexoituminen maailman suosituimpaan hakukoneeseen, Googleen, on jatkunut vakaasti; tällä hetkellä jo noin viisi tuhatta Orkin lähes 10.000:sta sivusta on rekisteröitynyt, eli sivuston löydettävyys ja sitä kautta espanjatiedon leviäminen ja lukijamäärän kasvu jatkaa tuonkin asian johdosta vakaata nousukiitoaan.

Kiitos vielä kerran!

Lämmin kiitos vielä kerran kaikille Orkkilaisille hyvän asian ja samalla oman viihtyvyytemme edistämisestä – mitä laajemmalti Orkki tunnetaan, sitä paremmat edellytykset saamme sen kehittämisen.

Profiilikuva käyttäjästä JarmoS
    JarmoS Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 23.10.2006
    Kirjoituksia: 3
    Vastauksia: 15

Olipa mukava lukea uudesta merkkipaalusta, joka on ylitetty. Toivottavasti moinen kehitys jatkuu ja käyttö- ja käyttäjäaktiivisuus senkun lisääntyy entisestäänkin. Toisekseen, tuskin maltan odottaa taiteilijoitten työn tuloksia uuden ulkoasun tiimoilta. Statistiikka on sitten mielenkiintoista: Kolmetoista aktiivituntia Orkissa per päivä, jos koko ajan aamukymmenestä iltayhteentoista malttaa olla hommissa. Siitähän sais jo pari kolme tuntia kaksisataaprosenttisena. No eihän meistä kukaan ihan silleen, tuli vaan mieleeni.

Ensviikolla Andaluciaan

t. JarmoS

Profiilikuva käyttäjästä IPT42
    IPT42 Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 07.12.2006
    Kirjoituksia: 1
    Vastauksia: 65

Tuo on hieno saavutus. Eikä ihme, sillä kun katsoo koska tahansa tuota ”Menossa mukana…”-kohtaa, täytyy vaan ihmetellä. Uskomattomia lukemia mukana olevista ja kun ne mielestäni ovat vaan kasvaneet. Eikä vaan mutua, sillä nuo lukemat sen vahvistavat.

Hieno asia, että Espanjan asiat kiinnostavat ja ihmiset löytävät enenevissä määrin Orkin.

Profiilikuva käyttäjästä aristoteles
    aristoteles Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 12.07.2006
    Kirjoituksia: 11
    Vastauksia: 210

Onneksi olkoon vaan Kari ja kumppanit. Hienosti on todellakin Orkin suosio kehittynyt.

Jäin vaan ihmettelemään tuota sivumäärää, siis lähes 10 000 sivua. Miten se mitataan ja miten sivu määritellän. Tietysti koko ajan mämä rupattelut ja kirjoitukset kuvineen päivineen jää sinne serverille ikäänkuin arkistoihin, joita sieltä voi selata ja hakea. Ilmeisesti sivumäärä muodostuu niistä.

Tuo Google ja hakukomemaailma on myös mielenkiintoinen. Ehkäpä siitäkin orkkilaisilla löytyy asiantuntemusta ja kommentoitavaa. Niin kuin nyt se youtube ja semmoset.

Profiilikuva käyttäjästä Costa
    Costa Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 10.07.2006
    Kirjoituksia: 1
    Vastauksia: 97

onneksi olkoon orkille. Olen seurannut tätä kehitystä alusta alkaen ja ollut myös testaamassa mukana. Kiva nähdä että orkki menee näin kivasti eteenpäin ja sehän oli selvä jo silloin heti kesällä kun avajaiset oli 😀

Profiilikuva käyttäjästä Rellamada
    Rellamada Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 31.01.2007
    Kirjoituksia: 2
    Vastauksia: 125

Orkkia on tullut seurattua ja luettua jo monta kuuakautta ja vasta nyt rohkenin rekisteröityä, tästä se kai sitten alkaa. Kiva tätä on seurata ja onneksi olkoon upeasta kehittymisestä!

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.