Team 18,5 , kutsu laihoiksi haluaville

Uusimmat Keskustelu Aktiviteetit Harrastukset Team 18,5 , kutsu laihoiksi haluaville

Esillä 12 viestiä, 16 - 27 (kaikkiaan 27)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • LINKKI

kv3052
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 22
    Vastauksia: 63

Tosin Kiinassa poijaat ja tietysti tyttelitkin kantelee patosoratkin bambuastioissa. Niitä kun siellä töihin riittää.
    Niin no onhan voimalla aina joskus käyttöä. Eihän se miestä ainakaan pahenna. Mä
    olisin vain vienyt sen laastin pienemmissä erissä, vaikkapa muovikasseissa. Vanhan ammeen olisin rälläköinyt pieniksi paloiksi, tai luultavasti rojauttanut sen parvekkelta tai ikkunasta alas huutaen samalla ”varisee”. Si.
    Tässä vain mun tarkoitusperäisessä jutussa on se meininki, että kaikki turha massa
    pois. En kai mä vanhanakaan urheilijana saa niitä lihaksia kokonaan taiottua pois,
    mutta toivoisin kuitenkin mahdollisimman kapeiksi ja pieniksi. Tiedän kuinka paljon
    jokaisen sisäelimen, myös suolten ympärillä on ns. ruskeaa rasvaa, josta suurin osa on turhaa. Rasvan palaminen tapahtuu näköjään tasaisesti joka puolelta kehoa.
    Siis kun on vajaalla syönnillä. Aikansa ottaa.
    Harvinaisen vähän ihmiset trimmaavat itseään, tai edes jotakin ruoka/laihtumisasioista tietävät. Onhan ihan selvää mun lajissa, että joka gramma
    on mukana kannettava. Kun vertaa vaikka kilpa-autojen rakentamiseen, sieltä
    todella ihan viilalla ja koneilla hiotaan jokainen gramma pois, minkä luokka vain
    sallii.

Painotan nyt sitä tämän yhteydessä, että en minä tiedä mikä on nimenomaan minulle se oikea painoindeksi, mutta puolen vuoden sisällä viimeistään tiedän sen.
    Indeksi 18,5 on lääkäreiden ilmoittama alin normaali painoindeksi. Aikaa tulen käyttämään niin paljon kuin se tarvitsee, ja lopetan heti jo olotila muuttuu nyt
    todella hyvästä huonommaksi. Nythän minulla on 24 eli parempi kuin esim. Rafael
    Nadalilla. Lihas painaa paljon enemmän kuin läski.

LINKKI

Nimetön Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 232
    Vastauksia: 2467

tas ei o kun vanhaaaaaaaa nahkaa kello ainoa hyva koko kuvassa

LINKKI

kv3052
    Ei kirjautuneena

Joo niin kauan kun mä muistan on noita sinun kaltaisiasi puskan tai rivistön takaa huutelijoita riittänyt. Jos itse joutuisi eturiviin, olisi sulla kuset housuissa.
    Näytä meille läskikasoille kuva sitten omasta puumamaisesta olemuksestasi.

Vanhoja on helppo pilkata. Olet varmaan niitä tyyppejä jotka pimeässä puskan takaa
    hyökkäävät puolustuskyvyttömien vanhusten kimppuun ja raivoissasi hakkaat ne.

Kuvan tarkoitus oli nimenomaan esittää keskustelevalle porukalle ( ei ensi vuoden Mr Bodya) vaan että laihtumistarvetta vielä on.

terveisiä vaan Viipurin torin povareille

LINKKI

Nikita
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 3
    Vastauksia: 36

No en mä henk koht ole koskaan nähnyt tuon Puman kirjoittavan mitään fiksua tänne… Juuri tällä hetkellä kun tuon luki niin alkoi suunnattomasti v…ttaa, eikö lastentarhassa yleensä haukuta muiden ulkonäköä mutta se tajutaan lopettaa ainakin yläkoulussa…
    Itse en ole ns ylipainoinen mutta olen viime aikoina yrittänyt siirtyä kävelylenkeistä juoksulenkkeihin, en tajua miten te sen teette :DD meinaan mä en ole saanut siitä kuin kipeät polvet vaikka en ole juossut kuin muutamia minuutteja kerrallaan.. Huomaa miten huono kunto on juostessa vaikka kävellessä luulee sen olevan hyvä…

LINKKI

kv3052
    Ei kirjautuneena

Samat sanat. Saan aina asfaltilla polveni kipeäksi. Enkä sen takia kauppareissuja pidempiä matkoja kaduilla teekään.
    Tuolla ylhäälläkin on tietysti välillä kalliota ja muutakin kovaa, mutta metsissä sitten ihan
    kaikenlaista, pehmeääkin. Tärkeintähän siinä on korkeuserot, joissa ei enää marssimalla
    mennä, on osin kiipeilyä, jossa muutkin kuin samat jalkalihakset joutuu töihin. Matkat kaduillakävelyyn nähden riittää puolet siitä juuri korkeuserojen takia.
    Sitten mikä vielä tärkeämpää, maisemat ja uudet paikat. Pitää varata aikaa siellä niitä
    katsellakseen ja minä erilaiseen kuvaamiseen. Stressinpoistoa ei eläkeläinen enää yleensä
    tarvitse, mutta sitäkin enemmän aina uutta tekemistä.

LINKKI

Nikita
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 3
    Vastauksia: 36

Ainakin näin kesäisin hyvää ajanvietettä.. Suomessa ei meinaan ole kuuma tälläkään hetkellä. Lisäksi harrastuksena ilmaista.. Siihen jää koukkuun.. Maisemat ei tosin ole kaksisia 😉

LINKKI

blues
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 26
    Vastauksia: 1928

Tuosta kun alat vanhaa nahkaa laihduttamalla rypistamaan niin kohta ei auta kellokaan. Ei muuta kuin isommat vaatteet jos kiristaa.

LINKKI

Nimetön Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 232
    Vastauksia: 2467

LINKKI

kv3052
    Ei kirjautuneena

Ei kuule vaatteet kiristä jo pudotetun 34 kg jälkeen.
    En minä muiden mielipiteistä välitä vähääkään. Minä elän ihan omassa maailmassani,
    oma atmosfäärini ympärilläni, johon juuri muilla ei ole pääsyä. Teen tuota painonpudotusta vain itseni takia keventyäkseni, en näyttääkseni paremmalta. Vaellushomat käy kevyeltä paljon kevyemmin ja on terveellisempää. Enkä itsekään
    välitä miltä sitten tulen näyttämään, enkä karvan vertaa joistakin sekopäiden huomautteluista. Luultavasti näytän vanhalta ryppyiseltä intiaanishamaanilta. So what?
    Savolaisia parjaamatta täytyy sanoa, että heidän huumorinsa on maailman parasta,
    mutta vain savolaisille itselleen. Kaikki muut sitä ihoavat. Koska olen artisti ja designer,
    aikaisemmin jouduin huomioimaan kuuntelevan yleisön mielipiteitä esiintyessäni, mutta designer tekee kaiken omasta sielustaan, muusta maailmasta irrottautuen.

LINKKI

kv3052
    Ei kirjautuneena

Irwin Goodmanin sanoin ”… mitä pienempi mies sen suuremmat m……”. Tässä ihmisten maailmassa on tuttu vanha sanonta. Miehen aivot ovat joko päässä tai sitten alapäässä. Tyhjällä yläpäällä on aika vaikea saada kirjoitettua oikein mitään järkevää
    sanomista. Toivottavasti sulla sitä viriiliyttä sitten vielä ajoiksi riittää, kun et taida oikein muihin hommiin pystyäkään. Kuvankäsittelyohjematyökin on niin surkeaa, ettet
    alalta töitä saa. Onneksi minulla ei noita ongelmia ole kummankaan pään kanssa.
    Toisen ihmisen kosketus jo inhottaa, eli taas laulun sanoin ” Thank God Im alone”.
    Kaikki seksuaalisuus jäi jo valovuosien päähän.

LINKKI

Don Bavarontti
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 113
    Vastauksia: 2154
    kv3052 kirjoitti:

………
    Savolaisia parjaamatta täytyy sanoa, että heidän huumorinsa on maailman parasta,
    mutta vain savolaisille itselleen. Kaikki muut sitä ihoavat. Koska olen artisti ja designer,
    ………

Saavakävely työntää ihteesä savvoonniin vuan ei se tuu voettammaan pitkälläänolon aatuutta.

LINKKI

Don Bavarontti
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 113
    Vastauksia: 2154
Esillä 12 viestiä, 16 - 27 (kaikkiaan 27)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.