Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Kokemuspankki › Snowbird
- Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 5 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 9 vuotta, 7 kuukautta sitten Masa toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
Eipä tässä juuri voi Snowbird-yhtiön lennoilla liihottaneiden kokemuksia kysellä, kun koko yrityksestä ei ole kuulunut mitään useisiin kuukausiin. Muistelin tuossa vaan, kun nimimerkki loikkari tässä uhosi, että minun pitäisi maksaa vetoni pois, kun oli tämä mukalentoyhtiö (eli oikeasti matkanjärjestäjä) onnistunut saattamaan turkkilaisen koneellisen suomituristeja Costalle. En minä kyllä sanoisi, että tässä uusi suomalainen lentoyhtiö Snowbird elää ja porskuttaa.
Miten on loikkari? Missä mennään?
Missä mennään?
Siellähän se on viestihistoriassa nähtävänä missä mennään. Hommahan muuttui siinä vaiheessa kun sääntöjä/vetoa alettiin muuttamaan jälkikäteen ja siihenhän minä en suostu, joten mielestäni veto raukesi siihen. Enpä välitä kaivaa sitä ketjua esiin, löytynee hakusanoilla Snowbird, konkurssi tai vastaava.
(Paskaiset naurut!)
Alkaa nyt poijjaat hatailko. Toivottavasti jo ensi kesana Snowbird lentaa. Tarvetta on varsinkin Malagaan niikuin olette lippuhinnoista huomanneet.
Ei tainnut olla tarvittavat luvat ja laput niin nopsasti saatavilla kuin odottivat. Air Finland esimerkki taatusti hidastaa ja monimutkaistaa aloitusta.
Minä ennenkaikkea toivoisin, että tuo todella alkaisi lentää. Kyllä tälle reitille kilpailua mahtuu.
Snowbirdin tiedote:
Pitkän harkinnan jälkeen olemme päättäneet perua Malagan lentomme koko talvikauden ajalta. Päätöksen tekeminen on valitettavasti vienyt aikaa, koska toivoimme että olisimme voineet jatkaa lentoja hiihtolomista eteenpäin kuten oli suunniteltu. Olemme nyt toistaiseksi kuitenkin päättäneet vetäytyä Malagan reitiltä lentotarjonnan ylittäessä kysynnän, tehden reitin lentämisen aloittavalle yhtiölle liian raskaaksi.
Syyt lentojen peruutukselle ovat kaupalliset. Tämän hetkisestä kilpailutilanteesta johtuen jatkamme lentotaukoamme toistaiseksi ja toivomme palaavamme reitille mahdollisimman pian muun toimintamme vakiinnuttua.
Peruutamme lentovaraukset sekä palautamme niistä maksetut rahat takaisin täysmääräisesti. Maksun palautukset tekee palveluntarjoajamme Worldticket.net. Normaalisti takaisinmaksu vie maksupalvelujärjestelmästä riippuen noin 1-2 viikkoa. Rahat palautetaan sille luottokorttitilille, jolla matka on maksettu – maksupalautus voi näkyä myös alkuperäisen maksupäivän kohdalla.
Haastavasta tilanteestamme johtuen puhelinpalvelumme tavoitettavuus on hyvin rajallinen. Vastaamme sähköpostitse osoitteessa snowbird@snowbird.filaajennetulla aukioloajalla kiire varauksella.
Ystävällisin ja pahoittelevin terveisin
AsiakaspalveluTässä koko ”(muka) lentoyhtiössä” ei ole järjen hiventäkään. Toimitusjohtajan maalailut suomalaisen työvoiman rekrytoinnista ei paljoa lämmitä, kun koko hommalta puuttuu pohja. Olisivat nyt ryhtyneet edes matkanjärjestäjiksi kaikessa luovuuden vimmassaan, mutta että kaukana tunturien takana munasta kuoriutui lentoyhtiö?
Uuden lentoyhtiön perustaminen tänäpäivänä vaatisi kristallinkirkkaan vision ja läjäpäin rahaa tai vaihtoehtoisesti järjettömän innovatiivisen uuden keksinnön onnistuakseen.
Ja jos nyt joku on noita tiedotteita seurannut ja käy sen jälkeen snowbirdin kotisivuilla, niin eihän sitä voi ottaa kukaan tosissaan.
En edes halua tietää kuinka paljon apurahoja ja muita tukia tämäkin prosessi on syönyt. Hukkaan valuvat..
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.