Uusimmat › Keskustelu › Asuminen ja eläminen › Yleistä asumisesta ja elämisestä › Ryanair – tuo lentoyhtiöiden valio….
- Tämä aihe sisältää 128 vastaukset, 23 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 8 vuotta, 9 kuukautta sitten
Lissu1 toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
Norski on mielestäni ainakin vielä ollut OK. Toki siinäkin on havaittavissa pientä ryanairismia, mutta vielä ainakaan ei ole kuulunut mitään isoja huolestuttavia uutisia.
Firman johdossa ainakin on ihminen, joka suhtautuu lentobisnekseen asiallisesti otettavana teknisenä haasteena eikä pelleile asian kanssa kuten tämä irkkupelle.
Irkkupelleä kiinnostaa vain rahanteko max ja hänhän on jopa vähätellyt julkisuudessa lentoturvallisuuden merkitystä. Vain se mitä hänen taskuihinsa vilahtaa, on tärkeää.
ettei joudu Finskillä lentämään. Vuoden sisällä kolme kertaa ja jo riittää 🙁 Ehkä maailman surkein palvelu (siinä päihittää Rynskinkin) ja muut ne vaan ajelee putkeen mut Finski jää kentälle…..no saapi yhden bussireissun aina ilmaseks 😕
jos se Rynski tippuu, niin se mun onnella tippuu Gardajärveen 100 m. päähän rannasta. Komeet maisemat ja lämmintä sielläkin }:) T: Optimistinen fatalisti 😉
Tuli lennettyä AGP-NYO väli 23 toukokuuta ja ei mitään valittamista. Neljä tuntia nyt on vaikka aidanseipäänä. Toki kävin myös maaliskuussa mutkan Ruotsissa Ryanairilla, silloinkaan ei mitään erikoisempaa. Ei tippunut ja oli ajoissa.
Kyseessä on todellinen irkkuihme EU:ssa, joka aikoinaan kyllä kokee äkkilopun.
Vilkaisin kerran You-Tubea tästä roskafirmasta – ja pitkästä aikaa, myös Finskillä aikoinaan olleena, täytyy sanoa että monttu jäi auki.
Emännät, jotka tiukoilla 20m. käännöksillä/kohde toimivat myös gatevirkailijoina (min. cabin crew. a’la Rysk taitaa olla 3 melk. 200pax.sillipurkki) maksavat kurssituksestaan 1200 puntaa! Koneet siivotaan vai öisin, ei koskaan välilaskuilla.
Ohjaajat työskentelevät täysin tietoisilla riskirajoilla (esim. varakerosiini per./ALT. yms.) koska kenkä voi odottaa jokaisen lennon jälkeen – ja silleen.
Härskein omin silmin näkemäni vaaratilanne kehittyi BCN:ltä, jolloin Ryskä kolhi siipensä AA:n 767:n kanssa, mutta kaikista varoituksista huolimatta kippari lähti Osloon.
Siivestä otettiin kuva koneen rullatessa Gardemoenilla – ja sillä profiililla oli ihme että kone yleensä tuli perille.
Miten kaikki on mahdollista? No – valmiita vastauksia näkyy jo olevan.Kymmeniä lentoja olen lentänyt Rynkyllä ja hyvin on toiminut joka kerta 🙂
huomenna taas lennetään rybärillä tampereelta malagaan,ennen on kaikki ollut ok,toivottavasti on nytkin 🙂
kiva tietää kuinka moni näistä Ryanairia moittivista on edes lentänyt ko. firmalla?? Oletteko muuten huomioineet että Euroopan nro. 1 lentofirma on Turkish Airlines. Miettipääkä sitä 😉
Aion lentää Suomesta Alicanteen sen mukaan mikä meikäläiselle milloinkin sopii, siis nykyisin suorilla lennoilla yhtiöillä Norwegian tai Ryanair. Suurin ongelma Euroopassa on mielestäni lennonjohdon toimivuus eivätkä Euroopassa operoivat lentoyhtiöt, joita syynätään uskoakseni maailman tarkimmin.
Ei ole ollut tähän asti mitään valittamista Norwegianin eikä Ryanairin toimintaa kohtaan. Mm. Ryanairia olemme käyttäneet kymmenillä lennoilla. En ole todennut minkäänlaisia turvallisuusongelmia, enkä ole havainnut henkilökunnan toiminnassa mitään ongelmia ja lennot ovat olleet erittäin hyvin aikatauluissa.
En ole selvittänyt eri lentoyhtöiden läheltä piti tilanteita, mutta ei meidän kansallinen yhtiömmekään aivan puhtoinen ole. Mutta miettikääpä lentoturvallisuutta vaikka tämän ruotsalaisen sivuston kautta http://www.flightradar24.com/.
petterip kirjoitti:…Euroopan nro. 1 lentofirma on Turkish Airlines. Miettipääkä sitä 😉
No, juu… Serkkupoika (tai poika ja poika, 40v.) on Turkki-friikki ja myös kehuu T.A.n kansainvälisiä lentoja, että mainioita ovat. Sen sijaan, paljon ko. maassa liikkuneena kertoo, että sisäisten lentojen kanssa se on välillä niin ja näin. Hyvän saa, jos sattuu.
Ja mitä tulee turkkilaisiin ”vuokralentäjiin” jotka palvelevat muita eurooppalaisia lentoyhtiötä, on kuulemma se myös hiinä ja hiinä. T.A. kun haluaa pitää ne maansa parhaat lentäjät itsellään, ja raha on siihen melko hyvä kannustin.
Juurela: ”Kymmeniä lentoja olen lentänyt Rynkyllä ja hyvin on toiminut joka kerta ”
Ja sen kerran kun se ei toimikkaan, emme kuule sinusta enää. LOL.
Vinatero kirjoitti:En ole todennut minkäänlaisia turvallisuusongelmia, enkä ole havainnut henkilökunnan toiminnassa mitään ongelmia ja lennot ovat olleet erittäin hyvin aikatauluissa.
Veikkaan, ettei sulla ole kummoistakaan kompentenssiä havaita niitä turvallisuusongelmia. Sen kerran kun sinäkin ne vihdoin huomaat, onkin myöhäistäääääääääääää…a.aaaaaa.a.a..aa..a.a.aKABOOM!
Vinatero kirjoitti:Mutta miettikääpä lentoturvallisuutta vaikka tämän ruotsalaisen sivuston kautta http://www.flightradar24.com/.
No mitäs sen kautta pitäis muka miettiä?
Heh, kovin varmalta vaikuttaa nuo freesoulin ennustukset Ryanairin koneiden tipahtelusta? Mistähän se ne näkee? Toivottavasti yksikään kone, yhtiöstä riippumatta, ei tipahda ainakaan matkustajat kyydissä. Huvittavia lähinnä nämä katastrofin maalaajat. Kokkeileppa terapiaa, tuohon antipatiaan Ryanairia kohtaan, Ihan varteenotettava neuvo, on helpompi elää jos ei ole kauna, kateus ja katkeruus polttoaineina. Varsinkin jos painaa puolivaloilla pimeällä mutkaisella tiellä.
Pitkään mietin rohkenenko esittää mitään mielipidettä tämän asian suhteen. Alan asiantuntijoita tuntuu tällä palstalla riittävän. Vain yhden nimimerkin tiedän ihan oikeaksi alan mieheksi.
Mutta tässä se nyt tulee. Missäköhän vaiheessa näillä pro ryanair miehillä oikeasti menisi pupu pöksyyn lentoyhtiöiden suhteen? Maailmalla on monta ihmeellistä asiaa ja niin on monenlaista lentoyhtiötäkin. Andien yli lennetään vielä DC-3 kalustolla . Afrikassa on yhtiöitä joilla ei tosin ole asiaa vaikkapa euroopan kentille , mutta siellä lentolupa on.
Tulee mieleen entinen suuri ja mahtava Aeroflot joka lennätti epäilemättä miljoonia matkustajia vuosittain.Itse en olisi siihen kyytiin kiivennyt. Koneita tuli tonttiin suurinpiirtein kerran viikossa.
Että onhan näissä ollut ja on eroja.Pitkään mietin rohkenenko esittää mitään mielipidettä tämän asian suhteen. Alan asiantuntijoita tuntuu tällä palstalla riittävän.
Eiks meidän pitänyt kirjoittaa lentoyhtiöstä, eikä tänne kirjoittajista? Tuo mainitsemasi nimimerkki (asiantuntija) vois kai kertoa kuinka monta vuotta työskenteli (työskenteleekö vieläkin) Ryanairilla. Tai edes minkä alan asiantuntija on.
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.