Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Uutiskulma › Rannikon Karaoke Idoli 2007
- Tämä aihe sisältää 35 vastaukset, 16 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 15 vuotta, 9 kuukautta sitten
Taiju toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
- Old kirjoitti:
Hei Ukkeli, pulinaboxihan on justiinsa semmoinen tarkoitukseltaan. Muutoinhan pitäisi olla kuitenkin olla ensin jonkinlainen asia, jotta voitaisiin sitten ajautua ilmiöihin sen vierestä … eiks’jeh! 🙂
Älä nyt hyvä mies ota tosissasi. Minusta oli vain niin hauska nimitys tuo asian vierestä osasto.
Kai täällä pitäisi laittaa jokaiseen tyhjänpäiväiseen kirjoitukseen maininta vitsi-vitsi.
Eipä sillä, että täällä pysyttäisiin missään osastossa tiukasti asiassa. Minusta se on vain kivaa. Tuleepahan silmäiltyä yksi jos toinenkin osasto. Toisin sanoen näitä ”Asian vierestä osastoja taitaa olla koko Orkki täynnä.
Nyt menen leipomaan ja siivoamaan. Tulee iltapäivällä mukavia vieraita.
Enhän minäkään, joskin saatoin kuulostaa vakavalta – noin itsekin asiani uudelleen lukeneena. Lienet huomannut muutoinkin, että mulla on useinkin asiatointa asiaa, joten päästä vaan mut pois pahasta.
Kuin koiras veräjästä – OC
…pahhaa oot männy. Tule poes!
Ihanaa Don B. kun ilmestyit sittenkin. 🙂
Sut pelkästä riemustani ”puhki pussaan”. 😀 …. 😀
Ja Pysykkin kans linjoilla ! ! ! 😉
—————————————————–Ai niin, se Karaoke. Oon mä kerran laulanu yhden tuntemattoman
tytön kanssa kapakissa. Heh.
Ihan hyvältähän se kuulosti – pienessä myötälaitaisessa. Hihiiiii
—————————————————————-Ja Vilperi. Voi sitä muillakin kukilla tanssia kuin ruusuilla. 😉
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467Nämä mun tanssitaidot ovat samaa luokkaa tuon laulutaidon kanssa, mutta nautin suomalaisesta tanssimusiikista ja joskus tuon emännän kanssa tulee joku kappalekin pyörähdettyä; onneksi hän tietää mun vikani ja uskaltaa lähteä matkaan!! 🙂
PS. Ne ruusut mun elämästäni ovat kyllä olleet aika kaukana, saati niiden päällä tanssiminen. 🙂
Kielot sopisi mulle paremmin, kun niitä kasvaa täällä Kangasallakin! 🙂Don kirjoitti:ronkeli kirjoitti:Niin, Don B. taisi viedä linkkinsäkin mukanaan, nyyh. Etsiskelin nimittäin vaellusreittejä, ….
Hola ronkeli, ei DB ole mittä vieny männessää 😉 ….ja nyt Antennivuorelle chao :)[/quote]
Vaikka vähemmän kommentoin ja kirjoittelen, mutta läsnä olen. Siispä kaikki on niin kun pitää, kun olet DB paikalla
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.