Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Uutiskulma › Rannikon Karaoke Idoli 2007
- Tämä aihe sisältää 35 vastaukset, 16 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 16 vuotta, 6 kuukautta sitten Taiju toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
kun en saa ”Donin” linkkia auki?
nakyy vaan mustaa ja pienempi valkoinen nelio.Johan tuo karaokekisa tuli käsiteltyä kolmen ensimmäisen viestin aikana ja sen jälkeen ollaan jatkettu muutoin vain. Omalta osaltani en näe tätä keskustelua minkään pilaamisena, mutta joo, pulinaboxissa on tietenkin tilaa. Vaan joskus keskustelun katkaiseminen siirtymällä jatkamaan sitä jonkun mahdollista muuta aihetta koskevan keskustelun sekaan voi aiheuttaa hämminkiä enemmän kuin vapaasti etenevä sivuraiteella nylkyttäminen.
Aiheessa pysyäkseni totean, että karaoke ei minua kiinnosta.
Kerran olen laulanut semmoisessa enkä enää toiste.Ja avoimuudesta saa myös haittoja itselleen, sen tiedän kokemuksesta. Mikä tietenkin johtuu itsestäni, sillä en harrasta ikäisteni kirjoitustyylejä, joskin oletan yltäväni Orkin arkiselle tasolle, koska olen ollut sitä alusta alkaen madaltamassa yhtenä aktiivisista kirjoittajista.
Koulupoikana muuten lauloin arvostetussa kuorossa, mutta karaokekisoihin en ole osallistunut.
Enkä ota Orkkiakaan haudanvakavasti, sillä se ei mielestäni palvelisi edes keskivertoa lukijakuntaa. Monetkin espanjanystävät ovat uskoakseni leppoisissa lomatunelmissa nämä sivut avatessaan – tai sitten siihen pyrkivät – ja kuten Ronkeli pulinaboxissa tänään aamulla sanoi, nopeastihan nämä jutut läpi silmäilee – varsinkin jos ei rönsyilyn sisältö kiinnosta.
Himmee pahvi hämmentää – OC
tuisku kirjoitti:kun en saa ”Donin” linkkia auki?
nakyy vaan mustaa ja pienempi valkoinen nelio.Sama vika minulla, mutta oletin laulajan olleen sillä hetkellä työehtosopimuksen mukaisella tauolla. Toista kertaa en kuitenkaan ole yrittänyt. Karaoke ei ole mun juttuni.
olin jo varma etta taas tyrin taalla,”hiirikin” hyppii ja lukkiutuu miten tykkaa.
Tiedoksi vain.
Vuoden 2008 karaokekisat käynnistyvät Costa del Solilla taas helmikuun lopussa.
Paikkana jälleen kerran Refla.
Ja todellakin, nämä ovat espanjansuomalaisille suunnatut osakilpailut.
Voittaja täältä pääsee sitten Suomen finaaleihin yrittämään voittoa ja osallistumista MM-karaoke-kisoihin!
Osallistua saa, mikäli asuu pidempiaikaisesti Espanjassa, lomailijat karsivat Koti-Suomessa. Osoitteen ei tarvi kuitenkaan olla Costa del Solilla.
Joten mukaan voi tulla muualtakin Espanjasta ;).Niin, Don B. taisi viedä linkkinsäkin mukanaan, nyyh. Etsiskelin nimittäin vaellusreittejä, joista on ollut kirjoituksia, mutten haullakaan löytänyt.
Ja jotta osio menee ihan sekaisin, niin voisiko joku laittaa vaikka Frigiliana-Competan vaelluksen taas takaisin tänne?
Heikki L. kirjoitti jo aikoja sitten jotain kiinnostavasta vaelluksesta, mutta sitäkään ei löytynyt enää.
Karaokesta nyt kuitenkin sen verran, että olen siinä mestari. Meillä on Sing-Star-DVD ja 2 mikroa, joskus kilpailemme muka huviksemme.
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467🙂 Mun lauluäänelleni saa porukan kyllä kaikkoamaan siitä paikasta missä ääneni avaisin, mutta kerran olen karaokea laulanut kauniissa 12 bofortin laitamyötäisessä ja arvonnan perusteella sain ilmaisen illallisen kaikkine tykötarpeineen!!!:)
Eri palstoille kirjoittaneena olen OC:n kanssa samaa mieltä, että se tosikkona oleminen on päin sitä itteensä. Asiapalstalla pyrin keskustelemaan asiallisesti ja kun on näitä nk. asian sivusta osioita, niin heitellään kommentteja vaihtelevalla menestyksellä. 🙂
Pientä esimakua tulevasta! 🙂tama (hak patikointi)sielta tuli mm.Heikki L:n kirjoitus?
Tuisku, eres un tesoro!!! 🙂
ronkeli kirjoitti:Niin, Don B. taisi viedä linkkinsäkin mukanaan, nyyh. Etsiskelin nimittäin vaellusreittejä, ….
Hola ronkeli, ei DB ole mittä vieny männessää 😉 ….ja nyt Antennivuorelle chao 🙂
Kiva, että olet taas mukana.
Tiedätkö Nerjan luolista, jotta onko siellä konsertteja muuloin kuin heinäkuussa. Haluaisin joskus käydä kuuntelemassa, miten siellä jouset soi.
Eikös ne ole siellä teidän kulmilla?
Tämä on todella asian vierestä osasto. Pitäisiköhän avata boxi nimellä: Ilmiöitä asian vierestä. Tehkääpä joku joka osaa laittaa kuvan. Minä en osaa.
Hei Ukkeli, pulinaboxihan on justiinsa semmoinen tarkoitukseltaan. Muutoinhan pitäisi olla kuitenkin olla ensin jonkinlainen asia, jotta voitaisiin sitten ajautua ilmiöihin sen vierestä … eiks’jeh! 🙂
Uutisesta kyllä käy, että DB on karaokekunkku täysin riippumatta siitä kuka Reflan kisan voittaa 🙂
Toistamiseen: DB, olet ihana!
Moi DB, kivaa kun olet taas mukana kuviossa!
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.