Rannikon Karaoke Idoli 2007

Uusimmat Keskustelu Yleistä Uutiskulma Rannikon Karaoke Idoli 2007

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • LINKKI

Mariitta
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 102
    Vastauksia: 959

Eilen oli sitten Reflassa grande final karaokekisassa.
    Paikka ääriään myöten täynnä ja tunnelma katossa.
    Muutama orkkilainenkin näkyi yleisön joukossa..

Voittajaksi selviytyi Jaana Nyyssönen ja Ressu Aarnio sijoittui kakkoseksi.
    Kaikki muut olivat sitten hyviä kolmosia 🙂

LINKKI

Don Bavarontti
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 113
    Vastauksia: 2154
    LINKKI

rempparipa
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 1

Moikka.

Laulava Pavarotti, joka on näemmä voitellut laulukisoja ympäri muailmoo.
    Oikein mukavaa Ystävänpäivää sinulle ja kaikille muillekin.

LINKKI

kojo
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 6
    Vastauksia: 1445

Onko tämä todella sellaista espanjatietoutta, jota me ”fugen” ulkopuolella asuvat haluamme? Huom. karttaa silmäillessäni näen, että Espanjaa riittää huomattavan paljon ”fugen” ulkopuolellekin. Ja meitä espanjansuomalaisia asuu siellä sun täällä.
    Please, Mariitta, hanki kartta.

LINKKI

blues
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 26
    Vastauksia: 1928

Kuules Kojo, kylla Mariitta on aivan kartalla. Kylla aurinkorannikko edelleen luetaan Espanjaan kuuluvaksi. Eika mikaan esta sua osallistumasta seuraaviin kisoihin. Mina lupaan tulla taputtamaan.

LINKKI

Tuomo
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 57
    Vastauksia: 627
    kojo kirjoitti:

Onko tämä todella sellaista espanjatietoutta, jota me ”fugen” ulkopuolella asuvat haluamme? Huom. karttaa silmäillessäni näen, että Espanjaa riittää huomattavan paljon ”fugen” ulkopuolellekin. Ja meitä espanjansuomalaisia asuu siellä sun täällä.
    Please, Mariitta, hanki kartta.

Kuten Blues tuossa mainitseekin, niin Fuge todella on osa Espanjaa.

Ja sinä taas olet tavattoman vapaa mainostamaan kaikkea, mitä sinun lähiympäristössäsi tapahtuu.

LINKKI

Nimetön Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 232
    Vastauksia: 2467

Uutena kirjoittajana olen huomannut tietyn nurkkakuntaisen asenteen vallitsevan näillä sivuilla. Meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin, mutta luulisi tuollaisen asenteen jättävän jälkiä myös palstan seuraajille ja se tuskin on palstojen tarkoitus? Täältä löytyy paljon tietoa erilaisiin kysymyksiin ja siitä kiitokset kaikille. En ole henk.koht. vielä ehtinyt tutustua arkistoon paljoa ja monet munkin kyssärit voivat olla turhia, kun ne löytäis arkistoista, mutta meillä monella minut mukaanlukien on tapana mennä aidasta yli sieltä mistä se on matalin!:)

LINKKI

Old Chap
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 106
    Vastauksia: 2386

Kojo voisi muiden morkkaamisen sijasta kertoilla uutisia kotinurkiltaan.
    Vaikka sieltä sivummalta – mistä?
    Samalla älykkäällä energiamäärällä syntyisi varmaan valloittavia kuvauksia aidosta espanjalaisesta elämästä jossakin, missä eivät muut ulkomaalaiset suunapäänä juttele omiaan johdattaen harhateille yksipuolista vuorovaikutusta.

Mua eivät kiinnosta karaoket pätkääkään, mutta kiva silti lukea, että semmoistakin tapahtuu.

LINKKI

Tuomo
    Ei kirjautuneena
    Vilperi kirjoitti:

Uutena kirjoittajana olen huomannut tietyn nurkkakuntaisen asenteen vallitsevan näillä sivuilla.

Olen pyörinyt aika hiton monien nettiyhteisöjen foorumeilla sitten 80-luvun, enkä yhtään sellaista ole tavannut, missa viimeimmäksi tulleet eivät silloin tällöin valittaisi pitempään olleiden nurkkakuntaisuudesta tai ilmapiirin sisäänlämpiävyydestä.

Tällä orgissa, missä salaminellä esiintyminen on sallittua, tämän ilmiön hauskuus jotenkin korostuu. Naamion takaa ihmetellään niiden yhteishenkeä, jotka tuntevat toisensa jo sen verran, että salanimen takaa tiedetään se oikea henkilöllisyyskin.

Astu esiin ja liity porukkaan oikeana itsenäsi. Minä ainakin olen valmis toivottamaan tervetulleeksi jokaisen, jolla on suomenpystykorva, maailman vekkulein koira 😉

LINKKI

Nimetön Ei kirjautuneena

Olen ensimmäisessä viesteissäni tuonut julki yhteystietoni ja oikean nimeni ja yritin lisätä ne mun esittelyyni, mutta se ei onnistunut! Mutta toistetaan: Mulla on ollut aina tapana esiintyä sen nimimerkin takaa omana itsenäni ja tuon yhteystietoni aina julki liittyessäni johonkin foorumiin! Eli jostain näistä palstoista mun tietoni jo löytyy, mutta kertaus on opintojen äiti, niin toistamme: Vilperi= Kari Lumivirta, suvilum@netsonic.fi, +358 40 555 2653, Skype: vilperi57
    Minulla ei ole mitään kovin pahoja mokia elämässäni ja ne mitä olen tehnyt eivät vaikuta näihin foorumeihin! Tuo kanssaeläjäkin, jonka yhteydessä olen ollut viimeiset 20 v on suurinpiirtein tyytyväinen oloonsa!:) Elämä ei ole ruusuilla tanssimista ja sen olemme sopankeittäjän kanssa saaneet todeta!! Joten toivon tämän riittävän tältä erää. Lisää tietoa tarvittaessa! 🙂

LINKKI

Tuomo
    Ei kirjautuneena
    Vilperi kirjoitti:

Olen ensimmäisessä viesteissäni tuonut julki yhteystietoni ja oikean nimeni ja yritin lisätä ne mun esittelyyni, mutta se ei onnistunut!

Ei se valitettavasti ihan suitsaithelppoa olekaan. Nyt en muista miten tuo signature tarjoutuu jäseneksi rekisteröidyttäessä, mutta ilmeisesti helposti, koskapa sinulla on jo sellainen. Kuva, muttei tekstiä

Nyt pääset siihen käsiksi menemällä etusivulle ja klikkaamalla siitä vasemmalta ’profiilisi’ ja edelleen ’muokkaa’. Sinne vaan tekstiä.

Anteeksi edellisen viestini eräät kireät äänenpainot. Kireys kohdistuu enemmänkin täällä noudatettavaan nimettömyyskäytäntöön, jota vastaan aina silloin tällöin olen muistanut räksyttää. Ilokseni olenkin havainnut muutaman orkkilaisen siirtyneen kirjoittamaan nimellään. Tervetuloa tähän joukkoon!

Teknisesti se kaapista ulos astuminen on muuten vaikea totetuttaa ilman suurehkoa bittityötä, mutta tuon signature-ominaisuuden kanssa se käy.

Toinen juttu, huomaa, että täällä on oletuksena että jäsen EI halua ottaa vastaan sisäistä postia. Se täppä pitää vartavasten poistaa. Se on siinä muokkaussivulla aika alhaalla.

LINKKI

Nimetön Ei kirjautuneena

Katsoin skypen kautta tietoja ja sieltä löytyi parikin vaihtoehtoa, mutta ei oikein stemmannut, joten jos viitsit, niin heitä mailia, niin jutellaan lisää.

LINKKI

gimo
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 10
    Vastauksia: 267

Hola a todos!
    Minä ainakin jatkan nimettömänä kirjoittamista, näin välttyy ongelmilta. Lapsellenikin pyrin koko ajan teroittamaan tätä tärkeää asiaa, että netissä ei kannata tietojaan levitellä. Meni kai vähän liian vakavaksi, ajanvietettähän tällaiset foorumit kuitenkin pääasiassa ovat, vaikka täällä jaetaankin arvokasta tietoa monille. Nykyään vain on monille alkanut hämärtyä todellisen elämän ja ”virtuaalielämän” ero.
    En kuitenkaan ala nimimerkin takana arvostelemaan muita ja toivonkin, että ei muutkaan sitä tekisi. Hyvää talven jatkoa kaikille.
    Muokkasin tätä viestiä vielä tämän verran: Tässä minun viestissänikin oli se vika, että ei liittynyt millään tavoin siihen aiheeseen, mikä tämän viestiketjun aloitti. Taidankin siis pysyä vain tuolla ”Hablamos Español”-ketjussa. 🙂

LINKKI

guanche
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 34
    Vastauksia: 708
    gimo kirjoitti:

ajanvietettähän tällaiset foorumit kuitenkin pääasiassa ovat, vaikka täällä jaetaankin arvokasta tietoa monille. Nykyään vain on monille alkanut hämärtyä todellisen elämän ja ”virtuaalielämän” ero.

Vain ja ainoastaan ajanvietteeksi minäkin tälle foorumille kirjoittelen 🙂 Siksi pääasiassa kirjoitukseni ovatkin sisällöltään ”puuta-heinää”

LINKKI

Nimetön Ei kirjautuneena

Gimo: Vastapainoksi voin kertoa n. kolmen vuoden perusteella eri palstoille kirjoitelleena, että nimelläni esiintyessäni ja pitäen kirjoitukseni palstan vaatimalla tasolla olen saanut paljon hyviä ystäviä ja harrastuksestani johtuen maattomana metsästäjänä paljon kutsuja eripuolelle Suomea koirani kanssa kohtuulliseen hintaan! Eipä ole pariin vuoteen tarvinnut käyttää noita Villipohjolan kiskurihintoja! 🙂 Häirikköviestejä ei ole tullut sähköpostiini ja yv- viestitkin ovat olleet aiheeseen liittyviä. Varmaan paljon voi vaikuttaa tämä keski-ikäisen kirjoitustyyli josta löytyy kokemuspohjaa siltä alueelta johon kirjoittaa.

Ps. Tämä topicci on pilattu aiheettomilla kirjoituksilla jo riittävästi, joten toivon siirtymistä pulinaboxin puolelle jatkoa ajatellen!

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 36)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.