Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Yleiset pulinat › PULINABOXI 74/2
- Tämä aihe sisältää 67 vastaukset, 3 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 16 vuotta, 7 kuukautta sitten Elämästä utelias toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467Tuiskusta en tiedä, mutta tää mun edellisen stoorin kirjoittaminen mun tyylillä vei aikaa!! 🙂
taa HIIRI,jain jumiin tonne ”emaliin”.Drinkit on kylla talta illalta loppu,pullo meni tyhjaksi,kylla se monta kuukautta kestikin.
Pitäsiköhän laittaa minunkin meiliä Shanghaiin ? 😉
Se on taatusti ollut iso pullo! Tosin mullakin on kaappi taynnaan puteleita joista on lasi pari maistettu. Jos yhta alkaisi rangaista niin loppuisihan se…
Sanoin lapsille että tuon säästän 100-vuotias juhliin. Ja jos en niin vanhaksi elä niin juokaa sit pois se yhdessä minua muistellen.
150cl Bacartiiiii.Mut ma vaan kittasin ”pohjat”pois.
ne seuraavat 50 vuotta hurahtaa.
oven ulkopuolelle,tai sitten on pistamassa paistia uuniin.
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467Ja me uskotaan kaikki!! 🙂 En ihmettele jos aamulla on tukanjuuri kipeänä! Munkin piti avata Ron Miel pullo ja parit ohkaset siitä otin.
Kosiakin kerkee monta kertaa vielä. Kuhan nyt ensin se ”sopiva” löytyis, höh !
Taitaa olla vaikeeta sellainen löytää. Ei sen puolen vaikee olen minäkin. Eilen just sain kylläkin viestin missä sanottiin että ”pysy aina tuollaisena ” 🙂
Juo ihmeessa pois. Ei shampanja niin kauaa kesta! Pois vaan ja ostakoon jalkipolvi omat viininsa. Toiseksi, kuka meista voi olla varma etta 100 vuotiaana enaa ymmarramme koko viinin paalle.
Tuisku: Olihan se aika iso puteli…Osta huomenna uusi ja sitten taas taysilla.
”pullottelemassa”
Eikos sita pida kosia 29 helmikuuta? Mika se nyt olisi sopiva, kateva tai muuten mukava?
No jos sen sit aukaisen kun se ”sopiva”löytyy he ,he.
Blues ,kyllä meillä vaan on täällä töissä sellainen asukas joka on 106 ja 1/2 vuotias ja hänen ainoat lääkkeet on fazerin sininen ja Whiskey 😉
kaapissa odottamassa,tulee enaa niin harvoin otettua,mutta kun tanaa oli silitysta(INHOAN),niin jotenkin se sujuu ”mukin” ja musiikin kanssa paremmin,
tosin en tieda tuliko sileeta jalkea.- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.