Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Yleiset pulinat › PULINABOXI 74/2
- Tämä aihe sisältää 67 vastaukset, 3 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 16 vuotta, 6 kuukautta sitten Elämästä utelias toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467
Vastauksia: 2467”kauniit ja rohkeat”,tulee textit osissa.OC on unten mailla varmaan Thaikussa.
Jokohan se Tuisku värkkää uutta boxia siellä ?
Eipä tänään ollut kiva lähteä töihin ollenkaan kun pääsi kotona hyvään vauhtiin kevätsiivouksen kanssa.
Siinä samassa tulee kaapit pengottuu ja karsittuu ylimääräiset tavarat pois. Kukatkin sai keväthuollon.Miten se Jahukin on aina vaan ”poissa” ? Jospa hän kumminkin on sen kaverin löytänyt ?
ei ruokakuvia,mun ”illallinen” on lasissa!Kohta on meno kaapille.
Vastauksia: 2467Jospa hää on viikonlopun vietossa jossain ”sivilisaation” ulkopuolella? 🙂
ma olen niita blondeja,joita saa odottaa(taytyy harjoitella)ja OC:han varas seuraavan boxin.
ja nyt on duunimies pedissa.Pitää ottaa uusiksi jo 8/3. Silloinhan on ”Kansainvälinen Naistenpäivä”.
Duunimies ?
kun lupas hoitaa boxin duunaamisen.
Vastauksia: 2467Koskas sitten vietetään ”miestenpäivää”?? 🙂
Minä luulin että tarkoitit että sinun miehesi meni nukkumaan.
kun tanaan laiskottelin(ei mitaan uutta multa)ja osti torilta valmiin broiskun lisukkeineen.Mut onhan mulla SUKLAATA!
Vastauksia: 2467Tuisku!!!
Näistä voi sitten valita jälkiruokaa……….
lauantaita,emanta koneen aaressa,isanta tv:n fudismatsia kattomassa.
Vastauksia: 2467Mulla on helppoo; jääkaappi metrin päässä, näköyhteys telkkariin ja parveke 2,5 metrin päässä, että pääsee sauhuttelemaan!! (Itsepä vedin piuhan tälle paikalle 🙂 )
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.