Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Yleiset pulinat › PULINABOXI 2011
- Tämä aihe sisältää 38 vastaukset, 13 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 13 vuotta, 11 kuukautta sitten
mustayö toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
ne, jotka puhuvat kahta tai useampaa kieltä on mahdollisuus säilyttää henkiset kyvyt pidempään.
Ai no hyvä tietää… ootas nyt, puhun kuutta kieltä, mutta… mitkäs ne nyt olikaan? 😕bhajee, ala ratkomaan ristikoita 🙂
Ivanka kirjoitti:bhajee, ala ratkomaan ristikoita 🙂
Millä kielellä? En muista.. :jawdrop:
Lyijykynä lipottimeen ja siitä sitten vaan, ristikoiden kimppuun. Unohdin muuten kertoa, että sä olet liian nuori sairastumaan tuohon tautiin ja vielä tuollainen kielinerokin. Kasikymppiseen voit elää kuin pellossa, 🙂
Ivanka kirjoitti:Kasikymppiseen voit elää kuin pellossa, 🙂
Nyt tuli hätä (housuun?) – enää muutama päivä aikaa 😉
No, no Bhajee…kaikki tietää, että sä olet vasta kuustoista veeee 🙂 Minulla taas tikittää rantarolex sukkelampaan….vanhuudentaudit on jo ovella. Äkkijyrkkä alamäki on alkanut.
Öhhh… tuotanoin… Minun pitäisi kai nyt sitten olla jotenkin pahoillani, kun en oikein koskaan ole osannut liiemmälti arvostaa ”tissejä”. Saatika sitten niiden räpeltämistä. Ja siis ei, _en_ ole gay. (Oho, tuli lauseenmittainen runo:)
Tokihan rinnat voivat olla kauniit, ei siinä mitn. Ihan niinkuin auringonlaskukin voi olla kaunis, mutta minulle ne daisarit eivät vain ole sillä lailla mikään ”juttu”.
Olenkohan jotenkin vajakki?
=P¿(mahtoikohan tää nyt olla liian tosikkoa ollakseen pulinaa):??
Minulla ei ole muuten mitään havaintoa miksi tämä ”tissi”-ryhmä on perustettu.? Kuvittelin sen jotenkin liittyvän rintasyöpään… mutta saatanpa olla harhateillä. En kuulu ryhmään mutta en ole voinut välttyä hehkutukselta asian tiimoilta. Kävin äsken kotikahvilassani ja siellä jauhettiin tätä samaa asiaa. Kahvittelemassa istui miehiä, jotka viis veisasivat maitorauhasista. Peba oli kuulema naisen kaunistus enemminkin kuin ”munkit”.
Arnoldista olen kuullut, että ihanien silmien ihailun lisäksi olet säärimiehiä. 🙂Kiinassa tykkäävät kuulemma nilkoista! :jawdrop:
Mulla onkin aika nätit nilkat, ei kun Kiinaan 🙂
las ”lolas”! 😉
Eihän se nyt näin mene. Tässä vaan kierrellään itsestään selvää asiaa.
On vain yksi asia joka tosimiehiä kiinnostaa naisissa.
Mä kerron sen seuraavassa viestissä.Sehän on sisäinen kauneus mikä ratkaisee.
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.