Orkkisoppa 15.8.2007 (kuvia)

Uusimmat Keskustelu Aktiviteetit Bilenurkka Orkkisoppa 15.8.2007 (kuvia)

Esillä 6 viestiä, 31 - 36 (kaikkiaan 36)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • LINKKI

bhajee
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 70
    Vastauksia: 2570

No me itsekukin olemme välillä vähän Coheloita… 😉

LINKKI

Ivanka
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 46
    Vastauksia: 854

PAITSI MINÄ !

Olen nimittäin ”COHELOITTEN” kuningatar 🙂

Tänään olen tunaroinut koko päivän ja klo tulee vasta neljä…… ”cohelointi” jatkuu.

LINKKI

Ivanka
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 46
    Vastauksia: 854

Kari laittaa etusivulle kivoja kyselyitä joihin aina TIKKANA vastaan.
    Nyt siellä on menossa TÄHTIKYSELY.

Ehdottaisin Karille kainosti seuraavaksi kyselyaiheeksi ikää, koska minua on alkanut aidosti kiinostamaan
    Orkkilaisten ns. keski-ikä.

Tältä pohjalta,
    uudistukseksi haluaisin ehdottaa Orkkiin myös NUORISO-CORNERIA, koska jos minä olisin 17 v. haluaisin kyllä miellelläni heittää ”läppää” myös oman ikäisteni kanssa ja tehdä vaikka treffejä Paseolle tai Discoon.

Haluaisin myös ehdottaa TAIDE-CORNERIA koska Orkkilaisissa tuntuu löytyvän myös monenlaista taiteellista lahjakkuutta.
    Olisi kätevää kun runot, maalaukset, valokuvat, oopperalaulut, sarjakuvat yms. löytyisivät saman otsakkeen alta.
    Nykyisin pitää etsiä Willen lauluja sieltä ja täältä tai Pintoran tauluja mistä sattuu.
    Olisihan minulla enemmänkin näitä ehdotuksia mutta pitäisi järjestää palaveri !

Kannatan myöskin ehdottomasti ORKIN iltajuhlia. Olen itse miettinyt niitä jo pitkään.
    Lupaan auttaa ilmoitusten tekemisessä ja kun kuristan OC:tä pillistä niin hän varmaan auttaa tekstitys puolessa ??? VAI MITÄ OC ?

LINKKI

Old Chap
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 106
    Vastauksia: 2386
    Ivanka kirjoitti:

VAI MITÄ OC ?

Joo, viheltämättä.

LINKKI

Tuomo
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 57
    Vastauksia: 627
    bhajee kirjoitti:

Laitas nyt hieman löysempi pipo päähän.. 😉

Oikein, ja koskee vähän molempia. Minusta ensiksikin Odyseuksen heitto kulosti vähän kieli poskessa tehdyltä, eli Kari taisi vähän suotta hermostua. (Tosin en lue näitä juttuja suurennuslasilla enkä rivivälit hammastikulla kaivaen). Mutta kuten Odysseuskin huomasi, Kari pysyy herrasmiesmäisessä kielenkäytössä myös suuttuessaan. Kuinka häntä siitä kadehdinkaan…

Jäitä hattuun. Eri foorumeilla jo 80-luvulta alkaen moderoineena minä tiedän miltä näyttää kun sanotaan *todella* *pahasti* Ei se ole tätä, ei ole.

LINKKI

Kari
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 175
    Vastauksia: 1456

Hyvä Tuomo, näin asia nimenomaan on, Orkissa vaikuttaa värikäs loistoporukka ja -fiilis. Foorumimme on myös oman pitkäaikaisen kokemukseni perusteella yksi siisteimmistä mihin olen törmännyt, ainakin kielenkäytön suhteen, tarkoituksella toki. Ehkä pidän yhteisen viihtyvyyden ja syvempien arvojen puolustamisesta joskus hieman turhankin suurta numeroa, mutta edelleenkin sanoisin aivan samat asiat – mutta ehkä pikkiriikkisen lempeämmällä sävyllä 😉

Kiitos Tuomo kivasta herätyksestä ja tulehan Odysseus sinäkin keskiviikkona sopalle, Kris on tulossa pitämään muutaman minuutin alustuksen ja vastailemaan kysmyksiin pankkijutuista 😉

Esillä 6 viestiä, 31 - 36 (kaikkiaan 36)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.