Orkkisopat Fuengirolassa 29.8.2007

Uusimmat Keskustelu Aktiviteetit Bilenurkka Orkkisopat Fuengirolassa 29.8.2007

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä Kari
    Kari Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 175
    Vastauksia: 1456

Seuraavat Fuengirolan Orkkisopat tuttuun tapaan keskiviikkona 29.8. klo 14-16 ravintola Reflassa, Fuengirolan huvivenesataman kupeessa.

Jos soppailijoita kiinnostaa, niin voin pitää alustuksen vaikkapa tietokoneiden tietoturvasta ja siitä, minkä takia tuo asia on tärkeä myös Espanjassa ja Suomessa matkusteleville.

Kaikki kynnelle kykenevät mukaan, ota mukaan myös kaverisi 😉

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä kris
    kris Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 41
    Vastauksia: 520

Kiitos Kari hyvästä alustusideasta! Laitot juuri mun kalenterin hankalasti sekaisin koska siihen ei millään pitänyt mahtua soppaa huomenna, mutta aihe on nyt itselle uuden koneen kanssa niin ajankohtainen että taitaa olla vähän ”pakko” etsiä tilaa kalenterista ja tulla paikalle, vaikka vaan pikaisellekin visiitille… 😉

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Pintor
    Pintor Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 3
    Vastauksia: 484

Kynnelle enkä sopalle en voi nyt tulla, mutta eipä sen nyt ole niin nuukaakaan. Toivotan maukasta lounasta.

Tietenkin haluasin kautta rantain tiedustella jatkaako Refla taidenäyttelyiden pitoa ? Varmaan kiinnostaa pintorA;kin.

Apua tietsikka-asiossa varmaan tarvitsee tosiaan moni niin siellä kuin minäkin täällä suomessa.
    Kun nyt jaksaisi laittaa avattaren yhtä hyvän?, kuin nykyinen OC:n avatar? Hui.. hui OC! Luultavasti Ivanka asialla tyylistä päätellen ?

Maukasta soppoo !!!

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Old Chap
    Old Chap Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 106
    Vastauksia: 2386
    Pintor kirjoitti:

… kuin nykyinen OC:n avatar? Hui.. hui OC! Luultavasti Ivanka asialla tyylistä päätellen?

Ei nyt väännetä tästä ihan täyttä soppaa, mutta kyllä mun avattareni on syntynyt omaperäisesti ilman Ivankaa, joka olisi tietenkin tehnyt siitä omalla tavallaan paremman, kun on ihan oikeasti taitava.

Mutta sullekin pitäisi tietenkin saada. Etkä ole vieläkään saanut sitä aikaan. Lähetä siis minulle jotakin aineistoa ja hoidan homman puolestasi. Mailiosoitteeni tiedät vanhastaan, että eikun asialle siitä sitten.

Ja Reflasta voisivat huomenna muuten kysellä siitä näyttelyasiasta ne, jotka sinne menevät. Että siinä asiassa hereille siitä senaattorit!

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Anzku
    Anzku Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 2
    Vastauksia: 2

Heippa vaan kaikille sanoi Väisäsenkin Riitta,

voiko sopalle tulle muodikkaasti puolisen tuntia myöhässä vai kärsiikö esitys/meininki siitä? Kun loppuu työt vasta kahdelta…mutta soppailu kiinnostaisi muuten kyllä…

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Johan Toki
    Johan Toki Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 86
    Vastauksia: 1851

Tervetuloa vain soppailemaan, kellonaikahan on joustava eli klo. 14 -16 välillä soppaa saa… 😉

Aikataulu ei tietenkään ole ” orjallinen ” ja mukavaa saada uusia kasvoja mukaan vanhojen tuttavuuksien lisäksi. 🙂

Vielä kerran minunkin puolestani tervetuloa mukaan ja matkaan lusikoimaan maukasta orkkisoppaa hyvässä seurassa. 8)

Ps. Reippaana tyttönä olen tietysti jo tiedustellut aikaisemminkin jo Reflasta tuota näyttelyasiaa ja siitä taannoin jo Pintoralle vastasinkin… Mutta vastaus uusintana… Reflassa on edelleen kiinnostusta järjestää näyttelyitä ja ihan jopa vaihtuvia sellaisia, että mahdollisimman moni pääsee esille. Lisätiedusteluja voi osoittaa suoraan Elinalle tai palstan kautta esitettyjä kyssiä voin myös minä välittää eteenpäin jos Elina ei niihin itse jostain syystä kerkeä suoraan täällä heti vastaamaan. 🙂

Iloa ja pirteyttä taiteelliseen maailmaan kaikille tasapuolisesti! 🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Ivanka
    Ivanka Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 46
    Vastauksia: 854
    Pintor kirjoitti:

Kun nyt jaksaisi laittaa avattaren yhtä hyvän?, kuin nykyinen OC:n avatar? Hui.. hui OC! Luultavasti Ivanka asialla tyylistä päätellen ?

Oooooooooh, ihanaa ansiotonta arvonnousua !
    Olen niin iloinen, että menen paahtamaan paketillisen paahtoleipää.
    Syön ne kaikki, mutta laitan leipien päälle myös paljon mansikkahilloa.
    Oooooooh ja aaah…kehukaa lisäää….vaihtele OC avatartasi vähän useammin, siis niihin piirroskuviin mitä luullaan tekeleikseni 🙂

Vaikka kyllä minä mieluusti lepuutan silmiäni OC:n oman naamataulunkin kuvassa.

(OC voisin vähän lahjoa sinua niin vastaisuudessa piirroksesi olisivat yht´äkkiä käsialaani)

LINKKI

It’s a deal – elävä malli tulossa vierailemaan paikkakunnalle syksyllä. Tarkkaa aikaa en vielä tiedä, mutta asiakas kun päättää sen, niin samaan syssyyn varaan itselleni vapaan malli-illan Zinnkelleriin vanhojen tapojeni mukaisesti tavatakseni ystävät yhdessä paikassa kerralla, juoksematta itse suinpäin vieraisille sinne sun tänne.

Olethan onnistunut luomaan minusta hyviä hahmoja ennenkin. Ne vanhat ovat vain kaikki parrakkaita, et’mutkun minä en ole enää … joten ilomielin, kiitos Ivanka!

P.S. Sorry, eihän tämä soppaan liity, mutta syödään sitä Zinnkellerissä sitten. Päivänä minä hyvänsä.

LINKKI
    Ivanka Ei kirjautuneena

OC, syödään makkaraa ja hapankaalia 🙂

Nyt on ihan paska olo kun söin paketillisen paahtoleipää ja jälkiruuaksi toisen paketin voileipäkeksejä.
    Ihanan terveellistä….hilloa jäi 🙂

Tervetuloa Suomeen.
    Täällä onkin alkanut ilmoja piteleen.

LINKKI

Heitin vähän helpommaksi työpäivän päälle, mutta nyt on pakko mennä ruiskuun ja nukkumaan. Kello alkaa olla täällä paljon. Ei vain malttaisi vielä. Se on kumma juttu, etkun puuhaa paljon niin ei tule väsy vaan jää ikään kuin vire päälle ja tekee mieli valvoa.

Onneksi elän nyt täkäläistä (Thaimaa) elämää. Eurooppalainen puoliso ei ikinä antaisi moista anteeksi. Vimeistään aamulla olisi moitteen paikka. Näg-näg … sulaa ymmärtämättömyyttä, etten sanoisi itsekkyyttä.

Sorry, mutta jos arvon ladyt kaipaavat konsultointia niin avatkaa uusi topic ja minä sitten tulen sinne ja kerron, miten miehen voi saattaa onnelliseksi. Tai me Ivankan kanssa ehkä molemmat neuvotaan, sillä … hek, ne eivät varmaan bonjaa että olet Suomen ainoa sinisilmäinen thai – joka bonjaa ihmisen.

Älkääkä kuvitelko kundit mitään. Elämä on toisenlaista. Ihan totta.

LINKKI

Anteeksi että ollaan tungettu lusikkamme toisten soppaan.

LINKKI
    Ivanka Ei kirjautuneena

OC, taas kerran aivan loistava idea.
    Mietitäänpä tätä asiaa yön yli…haudutellaan aivan kunnolla.
    Ehdotan sellaista kyselypalstaa, jossa me kaksi vastaillaan ja aina väärin 🙂

LINKKI

Avaa sinä se, kun olet tyttö ja nätti. Minä sitten säestän ja tuon näkökulmia sekaan tarpeen mukaan.

Ehkä olisi hyvä jos aloittaisit blogilla. Ei nuo muutoin uskalla sanoa, että oma mies on ihan oikeasti tollo (niin kuin usein on) tai vaimo on unohtanut aikanaan ikäeron myöhemmät vaikutukset ja mies huomaa sen vasta kun nainen vanhenee kokonaan, eikä mies itse ollenkaan – tietenkään.

Ikäero on poikaa, jos sen vain oivaltaa. Naisen tulisi muistaa aina, että mies on lapsi.
    Ja miehen tulisi muistaa, että oma nainen on hekumallinen. Jos ei itsellesi niin kyllä jollekin.

Että ei sitten pitäisi valittaa, rakas … petal.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä guanche
    guanche Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 34
    Vastauksia: 708
    Ivanka kirjoitti:

Nyt on ihan paska olo kun söin paketillisen paahtoleipää ja jälkiruuaksi toisen paketin voileipäkeksejä.
    Ihanan terveellistä….hilloa jäi 🙂

Vedit sitten ihan privaatisti orkkisopat?

LINKKI
    Ivanka Ei kirjautuneena

Mutta en ottanut kuvia 🙂

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 28)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.