Orkin Grillibileet 19.05.2007

Uusimmat Keskustelu Aktiviteetit Bilenurkka Orkin Grillibileet 19.05.2007

Esillä 12 viestiä, 61 - 72 (kaikkiaan 72)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä Johan Toki
    Johan Toki Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 86
    Vastauksia: 1851

Olenko jättänyt jossain vaiheessa sanomatta, että homma toimii nyt niin, että siellä on maksullinen tarjoilu, mutta myös omat eväät sallitaan! 🙂

Eli yritän pysyä kärryillä minäkin, vaikka välillä vaikeaa on… Lisäksi onnistuin hankkimaan aivan helvetillisen flunssan ja nyt hereillä pysyminen on entistä vaikeampaa.

Niiisssk ja aivastus!

Hei niitä peffan alusia kannattaa ottaa jokaisen mukaan, sillä siellä ei tietojeni mukaan istumapaikkoja hiekkaa lukuun ottamatta ole juurikaan tarjolla. Esim perinteinen rantapyyhe tai romanttinen picnic huopa voivat olla ihan yes.

Niisk… 8)

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Suoratukka
    Suoratukka Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 112
    Vastauksia: 1765

Ikävää, että flunssa iski. 🙁 Rommitotia, rommitotia !

Kyllä mä ymmärsin, että omat eväät sallitaan,
    mutta olisi kiva saada ne makkarat Kuumana.
    Eikä sitä nyt oikein voi omiaan pistää ”myyjän” grilliin. 8)
    ———————————————————–

Ja se 5 litran viinipönikkä, jonka lupasn tuoda,
    oli alunperin tarkoitettu yleiseen jakeluun.
    Kun oli vielä niistä nyyttikesteistä puhe. 🙂
    ———————————————————–
    Nyt on siis omat juomat ja ”tiskiltä” ostettavat.
    ———————————————————-

Mä vaan aattelin toivoa niitä makkaroita, kun tossa
    sanottiin, että vielä saa toivoa. 😀

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Marina
    Marina Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 9
    Vastauksia: 321

Voi Tokela-parkaa, toivottavasti flunssa pakenee pian muihin maisemiin!

Täytyy ihailla sitä työn määrää ja tarmoa, jolla olet saanut aikaiseksi grillibileet ja paljon muutakin, kuiteskin unohtamatta Mariittan osallisuutta. Vaikka juhlat eivät millään tavalla koske minua, olen kuitenkin seurannut suurella mielenkiinnolla valmistelujanne ja toivon sydämestäni, että kaikki onnistuu ja että kaikilla osallisilla on kivaa.

Koetahan lepäillä välillä ja parantua! 🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Mariitta
    Mariitta Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 102
    Vastauksia: 959

Tokelalle!
    Vien taas tänään väliterveisiä Tommille toivomuksista ja saan luultavasti ”hintalistaakin” jo tiedossa olevasta tarjoilusta..

Palataan asiaan.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Costa
    Costa Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 1
    Vastauksia: 97

Jos mahtuu nin tulen mukaan!

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Suoratukka
    Suoratukka Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 112
    Vastauksia: 1765

Hei Costa! Kiva, kun tuut.
    Sit mäkin näen, ootkos tosiaan livenä
    noin ”pelottavan” näköinen. :O 🙂 🙂
    ———————————————

Ellei nyt toi oikean takajalan turvotus ja
    särky osoittaudu iloseksi veritulpaksi. Heh.

Ja kaada kaikkia mun suunnitelmiani.
    Silloin olen kyllä Hyvin Vihainen. }:)

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Old Chap
    Old Chap Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 106
    Vastauksia: 2386

Anna sille Tommille vielä yksi vähäinen tienestivihje:

Jos se ottaisi muutaman köykäisen istuimen mukaansa, kun kuitenkin autolla tulee. Vuokrattavaksi! Joista minä ainakin haluaisin sitten varata ensimmäisen itselleni, ettei tartte hiekalle rähmälleen kömpiä. Kömpelön farangin, joka on mukavuudenhaluinen kuitenkin. Ja tulee varmasti jalan, koska on ajatellut, että ollaan rennosti sitten – vaikka paluumatkan askelia voi silleen epävarmasti syntyä kaksin verroin.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Mariitta
    Mariitta Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 102
    Vastauksia: 959

Vihje kulkeutuu Tommin korviin vielä tänään iltapäivällä. Mutta asiat eivät luultavasti etene Tommin osalta kv-päivien takia ennen maanantaita. Sen verran kiirettä oli jo eilen järjestelyissä..
    Eli hinnat ja tarjoilulista jäänee ensi viikon puolelle. Ajattelin antaa Tommille työrauhan, että saadaan Suomi kartalle KV-päivillä :).

LINKKI

Hienoa toimintaa Mariittalta ja kyllä tästä vielä hyvä tulee, kunnon soppakin keretään keittämään ennen grillibileitä, joten eiköhän kaikki pysytä kiireisinä… 🙂

Taitaakin tulla tavallista villimpi kesä orkkilaisille erilaisten tapahtumien muodossa… No mikäs siinä, onhan se ihan mukavaa kun ohjelmaa riittää!

Tervetuloa minunkin puolestani vain kaikki mukaan ja matkaan kaikkiin rientoihin! Kiitos Mariittalle jo tässä vaiheessa korvaamattomasta avusta, ilman häntä emme olisi jo näin pitkällä suunnitelmissa! 8)

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Old Chap
    Old Chap Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 106
    Vastauksia: 2386

Rantabileet
    Tommin puolesta voin kertoa hinnoista sen, että vajaa vuosi sitten pidimme vastaavat Orkin rantapirskeet Klaukkalan nuorten piristykseksi ja silloinkaan eivät hinnat ihmisiä hirvittäneet. Kuppiin kaadettiin reilusti, jäitä riitti, muona oli maukasta ja hommat toimivat. Joten en itse ainakaan viitsi vaivautua kantamaan rannalle kassikaupalla mitään vaan notkun Tommin helmoissa hyvillä mielin.

Kansainväliset päivät
    Kertokaa sitten meille uteliaille, miltä kv-päivillä Suomi tänä vuuonna näyttää. Itse olen riehaantunut parinakin viimeisenä vuotena kriittiseksi, kun oli mielestäni runsaasti aihetta. Samalla moni muukin ohellani ehdotti, että joku aktiivinen yrittäjä ottaisi suomalaisten peñan hoitaakseen, kuten nyt on tapahtunut.

Mikä oli pahinta ennen? Sisäänlämpiävyys. Suomelan eläkeläiset olivat käsittäneet tilaisuuden Suomi-juhlaksi, jossa esiinnytään keskenään ja ollaan yksin. Ovetkin suljettiin jo puolenyön aikaan, jolloin vasta iloiset espanjalaiset alkoivat saapua feria-alueelle. Mutta kun vanhoja väsytti …

Lykkyä hyvään menoon nyt. Ja toivottavasti onnistuu, vaikka aikaa valmisteluille ei jäänyt.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Pintor
    Pintor Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 3
    Vastauksia: 484

Kyllä on onneksi tämä OC!
    Hän kyllä osaa kertoa sitä mitä minäkin haluasin. Väsyttää noi KV:t Huah ja vielä kerran HUAH !

LINKKI

Laitetaan tämä loota nyt kiinni ja jatketaan tuolla uudessa jonka juuri avasin – yleisön pyynnöstä… 🙂

Eli kaikki tervetulleita ja jatketaan tuolla uudessa! 8)

Esillä 12 viestiä, 61 - 72 (kaikkiaan 72)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.