Mistä internet yhteys?

Uusimmat Keskustelu Yleistä Kokemuspankki Mistä internet yhteys?

Merkitty: 

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • LINKKI

    tom
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 04.03.2015
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 3

    Hei Kaikille. Haluaisin tilata kiinteän intenet-yhteyden ja mahdollisesti IP-TV:n Calahondan alueelle. Kaipaisin vinkkejä toimittajasta keneen kannattaisi ottaa yhteyttä.
    Kiitos kovasti jo näin etukäteen.

    – Tom

    LINKKI

    juki
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 28.08.2014
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 68

    Kysy Movistarilta.  movistar Fusión pakettiin johonka kuuluu internet yhteys,kännykkä,lanka puhelin ja tv oli muistaakseni 60€/kk.

    LINKKI

    Bosse
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 18.01.2015
    Kirjoituksia: 2
    Vastauksia: 5

    Hei,

    hankimme juuri asunnon Calahondasta ja otimme Centro Finlandiassa olevan puhelinliikkeen kautta 4g yhteyden. 40€/kk ja on toiminut todella hienosti! Jopa 35/13mb ja rajoittamaton data. Ja liittymä toimii myös autossa ym. kun ottaa reitittimen mukaan. Meillä tosin vielä ollut simkortti puhelimessa ja siitä wlan jako päällä.

    Lisäksi liittymän saa parkkiin ja avaus 3kk:n sisällä 10€.

    LINKKI

    sailA omeN
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 31.07.2013
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 171

    Orange  42 egee kuussa sis. lanka laajakaista, 2 matkapuhelin liitymaa, lanka liittyma + 1 eur kk niin 240 min muihin EU maihin puheaikaa lanka liitymasta jos ei aina halua skypettaa. kaikissa liittymissa paikallista puheaikaa, dataa ym.

    LINKKI

    juki
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 28.08.2014
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 68

    Movistar Fusión tarjoajaa myös settiä johonka kuuluu kännykkä(100min. puheaikaa maan sisällä toisiin kännykköihin),lankapuhelin ja internet jossa nopea 10megan yhteys nettiin hintaan 42€/kk jota itse myös käytän ja olen tyytyväinen.Hommat tehdään kuin luvattu on.ei mitään mañana höpötystä.Kun tein sopimuksen seitsemältä illalla niin puhelin soi seuraavana aamuna 9.30 ja kysyjänä teknikko josko saisi tulla vetään yhteydet jo näinkin aikaisin.Tuli heti ja etsi yhteytensä ja nopeaa oli toiminta.Olen ollut tyytyväinen.

    LINKKI

    Los Knots
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 15.09.2013
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 107

    Movistar on varma, toimiva ja palveleva.

    Orangeen ei kannata langeta! Siellä palvelua saa vain myyntitapahtumaan asti ja sen jälkeen on omillaan. Siinä liikkeessä, jossa olet sopimuksen tehnyt, on turha enää asioida jos vaikka sattuukin tulemaan ongelmia. Nostelevat vain käsiä pystyyn ja sanovat, etteivät voi tehdä mitään. Ja jollei kielitaito riitä espanjaksi asioita puhelimitse selvittämään, niin englanninkielisestä ”palvelusta” saa maksaa muistaakseni ainakin 60 senttiä per minuutti.

    LINKKI

    tiger
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 03.06.2014
    Kirjoituksia: 15
    Vastauksia: 88

    Movistar minullakin ja hyvin toimii.

    Orangen kanssa oli hiukan hankalaa se irtisanominen, kävin tosiaan liikkeessä kun ei tahtonut onnistua puhelimessa mutta siellä sanottiin heti että he eivät saa auttaa irtisanomisessa orange kieltää.

    Taitaa silti olla kaikilla sama.

    LINKKI

    MiMadrid
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 17.04.2008
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 649

    Hommat tehdään kuin luvattu on.ei mitään mañana höpötystä.Kun tein sopimuksen seitsemältä illalla niin puhelin soi seuraavana aamuna 9.30 ja kysyjänä teknikko josko saisi tulla vetään yhteydet jo näinkin aikaisin.Tuli heti ja etsi yhteytensä ja nopeaa oli toiminta.

    Meille muutama vuosi takaperin laitettiin Movistarin kuitu. Kämpässämme asennus ei onnistunut ihan hetkessä kun oli putket tukossa ja edellinen omistaja hieman oikonut Oikein Tehdyn Remontin (TM) kultaisia sääntöjä. Sitkeästi kuitenkin yrittivät usemman partion voimin tunteja laskematta ja hikeä säästelemättä. Koska palvelu ylitti moninkertaisesti kaikki odotukset, kysäisimme kavereilta suoraan että mistäs nyt tuulee…kertoivat että kaikki ovat ulkoistettuja/autonomoja ja asennuksen jälkeen kun kysytään arviota niin pyydettiin antamaan hyvät pisteet. Yksikin tyytymätön asiakas kuulemma johtaa ”a la p*ta calle”. Eli ei ne Movistarin asentajat yllättävää asiakaspalvelukohtausta ole noin vain saaneet, on vain pakko. Väärin hoidettu Movistarin puolelta mutta minkäs teet.

    Itse yhteys sitten onkin ollut luokkaa AAA+.

    LINKKI

    juki
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 28.08.2014
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 68

    Hyvin kiteytit asetelman MiMadrid.Intoa oli tehdä hyvin työnsä tällä asentajalla ,joka hoiti piuhat/linjat asuntooni.Tuli sovitusti ja kysyi ensi alkuun missä aiemmin lankaliittymän kohta on sijainnut.Sanoin ettei en omistanut lankaliittymää ja en tiennyt oliko edellisellä asukkaalla sellainen ollut niin koputteli asentaja  hetken availlen eteisen,olohuoneen sähkörasian kohtia jotka oli jossain elämän vaiheessa rapattu umpeen ja  koska ei sellaista löytynyt niin käväisi josain ja tuli hetken kuluttua piuha käämi rullan kanssa ja nykäisi piuhansa etuoveltani olohuoneeseen ja liitti ne (router?) ja selvitti mikä on millekin ja antoi niin viimeisen päälle selostuksen aiheesta ettei kysymyksiä tarvinnut esittää,asensi internetin kuntoon ja kännykän ja kertoi jos on ongelmia niin saa ottaa yhteyttä…Los Knotsin mainitsemasta Orangesta ei ole tietoa,mutta Vodafone on taasen ilkeä asiakkailleen eli vaikka oletkin irtisanonut yhteyden niin he ovat kelmejä ja laskuttavat vielä entistä asiakastaan perusmaksullaan helposti 2-3kk…Simyo on edullinen vaihtoehto puhelut edullisia- s Heillä ei ole kiinteää tomipaikkaa jossa voisi asioida vähän kuin muinoin DNA:lla Suomessa.Eli kaikki asiointi hoidetaan netin/puhelin kautta,eli tilaus nettiin ja seuraavana päivänä tuodaan lähetin mukana tilatut tuotteet(esim. uusi puhelin,sim kortti).Kun halusin pois heidän ”tallistaan” oli se kerralla selvä eli soitto firman  ilmaisnumeroonsa ja selvitys asiasta puhelun vastaanottaneelle taholle ja sen jälkeen varmistus heidän esimiehelleen uudemman kerran lopuksi vielä minulle sanottiin,että tili veloitetaan nyt  ja sopimus loppuu samalla ,mutta säilyttävät numeroni vuodeksi eteenpäin jos tulen toisiin ajatuksiin niin saan täten vanhan numeron käyttöön.Todella jouheva lopetus ja siihen ei tarvittu erikseen kirjallisia aneluja vaan homma toimi ikäänkuin kerrasta poikki pieteetillä..Movistarilla sopimuksen voi purkaa 18kk:n jälkeen.

    LINKKI

    Los Knots
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 15.09.2013
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 107

    Ei meiltä Movistarin puolelta kysytty mitään arviota, mutta pisteet kotiin saavat kyllä heti asiakaspalvelun suhteen niin myynnin kuin asennuksenkin osalta.

    Orangen kauppiaat ovat vain liittymien jälleenmyyjiä. He hoitavat myynnin kyllä, mutta muuten heillä ei ole mitään tekemistä palvelun kanssa. Siksi sinne on turha mennä asioita selvittämään, kun eivät voi edes omia virheitä korjata itse.
    Oma tarinamme Orangen kanssa menee tiivistetysti näin:

    Tullessamme Espanjaan otimme Orangelta prepaid-liittymän käyttöön asioiden hoitamista varten. Myöhemmin asetuttua aloillemme kävimme samasta liikkeestä tilaamassa myös ADSL:n ja uuden kännykkäliittymän, koska palvelu tuntui hyvältä ja toimivalta.

    Heidän virheen vuoksi myös se aiemmin ottamamme prepaid-liittymä muutettiin kalliiksi kuukausimaksulliseksi, josta maksut menivät suoraveloituksena tililtä. Meni pari kuukautta ennenkuin havahduttiin laskuja tulevan liikaa ja siitä alkoi yli puoli vuotta kestänyt taistelu, joka ei vieläkään, vuotta myöhemmin, ole täysin selvitetty.

    Ylilaskutuksen ja Orangen passiivisen ongelmaan suhtautumisen vuoksi marssin pankkiin ja katkaisin suoraveloitussopimuksen ja maksoin Orangen nettipalvelussa vain aiheelliset maksut pankkikortilla. Tämän seurauksena esim. jokaisesta 12 euron kännykkäliittymämaksusta tuli lisäksi 18 euron palvelumaksu seuraavalle laskulle, joka on ”normaali veloitus”, mikäli suoraveloitus tililtä ei onnistu. Lisäksi tuli vielä parin kympin lasku englanninkielistä asiakaspalvelusta. Numero annettiin liikkeestä, mainitsematta sanallakaan sen kustannuksista.

    Itse Orangen liittymät toimivat oikein mallikkaasti ja varmasti ne, joilla hommat on mennyt putkeen, ovat varsin tyytyväisiä asiakkaita. Mutta ongelmatilanteissa palvelu on ala-arvoista – käytännössä olematonta – käsien ilmaan nostelua, jossa kukaan eikä missään voi asian eteen muka tehdä mitään. Sen vuoksi en voi todellakaan suositella sitä firmaa, vaan pikemminkin kehotan kaikin puolin välttämään.

     

    LINKKI

    tom
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 04.03.2015
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 3

    Kiitos tosi paljon avusta. Kuulostaa siltä että Movistar olisi hyvä valinta. Kaikki muu onkin ollut asunnon hankkimisessa joustavaa mutta jotenkin tämä internet-asia on ollut vaikea… näitä 4g reitittimä kokeiltu yms… ei hyvä. Pystyykö Movistar palvelun tilaamaan suomesta käsin onko tästä tietoa? Vuokrataan kämppää ja tuntuu että on aika tärkeää olla yhteydet kunnossa…

    – Tom

    LINKKI

    Los Knots
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 15.09.2013
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 107

    Ei pysty. Liikkeeseen mentävä  ja mukaan passi, NIE ja pankkitilin tiedot suoraveloitusta varten.

    LINKKI

    juki
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 28.08.2014
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 68

    Hei Tom,

    Muistutan siitä jotta Movistar liittymä on 10megaa ei 4!!.

    LINKKI

    tammi2015
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 18.01.2015
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 8

    Orange 42 e kuussa hyvä, ks. Yllä Saila Omenin viesti!

    LINKKI

    tammi2015
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 18.01.2015
    Kirjoituksia: 4
    Vastauksia: 8

    Orange 42 e kuussa hyvä, ks. Yllä Saila Omenin viesti!

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 22)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.