Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Purkautumisosasto › Midasmobile
- Tämä aihe sisältää 8 vastaukset, 2 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 15 vuotta sitten Nimetön toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
Nyt nousee savu korvista ja verenpaine tappiin. Jo toista viikkoa sitten latasin lisää saldoa netin kautta, mutta vieläkään puheaikaa ei ole tullut lisää. Raha kyllä kelpasi, mutta saldoa ei tullut. Olen siis ollut jo toista viikkoa ”puhelinmotissa”. Olen ollut Midasmobilen asiakas noin kuukauden. Yhtään kertaa saldon korotus ei ole onnistunut netin kautta. Täällä kokemuksella kehottaisin välttämään tätä operaattoria.
Ymmärrän ärtymyksesi(olen itse myös HITS VODAFONE ASIAKAS). Haluan selventää että mobiilituote jota myymme Midastelecomissa on HITS VODAFONEN tuote ja juuri sinulla kyseisellä asiakkaalla on todella huono startti asiakkaanamme ja pahoittelen(tämä on ensimmäinen kerta että serveri kaatui näin). Midastelecom ei valitettavasti voi muuta tehdä kuin pahoitella ja laittaa asiaa eteenpäin vastuulliselle eli HITS VODAFONELLE. 09.10-12.10 ja nyt 16.10- on Hits Vodafonella tekninen ongelma, kukaan Hitsin asiakas espajassa ei pääse latamaan puhelimiaan. Ongelma on siis suuri ja aiheuttaa harmia kaikille ja varsinkin hits vodafonelle. Mikä ikävää meille Midastelecomille on se että me myymme tuotetta ja nyt tietysti yrityksemme leimaantuu harmillisesti, vaikka itse meillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä siis me emme omista hits vodafonen verkkoa. Jos asiakas on ladannut midasmobile sivuilla, hoidamme rahan heti liittymiinne kun se on mahdollista. Jos olette ladanneet puheaikaa http://www.hitsmobile.es sivuille ottakaa yhteyttä hit:s operaattoriin 1212. Hits vodafone on luvannut kopmsendoida kaikkia asiakkaitaan.Luultavasti olette jo operaattorilta jos tekstiviestin saaneetkin.Kirjoitamme mahdollisimman pian myös asian kulusta uusifuengirola lehdessä. ystävällisin terveisin MIDASTEAM
Haluan vielä informoida aloitusmaksuista joita Hits vodafone veloittaa eli 0,15c espanjan sisäsissä puheluissa ja suomeen soitettaessa aloitumaksu on 0,35c.
Ei sitä Hits Vodafonen tekstiviestiä kompensaatiosta ole kyllä näkynyt.
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467Taidan pitaa saman vanhan luotettavan liittymani, vaikka kuinka mainostavat edulliseksi…
Aina kun top uppia ostelen saan kympilla kymmenen euron edesta puheaikaa, eipa kukaan vie valista veroja. Ladata voin vaikka missa.
Ei aloitusmaksuja eika muitakaan piilokuluja.
Midaksesta saa kympillä vain vähän yli 8 € puheaikaa. Siis verojen verran vähemmän.
Mikä liittymä sinulla simo siili on ?
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467Soderi kirjoitti:Midaksesta saa kympillä vain vähän yli 8 € puheaikaa. Siis verojen verran vähemmän.
Mikä liittymä sinulla simo siili on ?
Mulla on ei ole espanjalaista liittymaa. Tulee soiteltua sen verran vahan, etta sama pitaa toimiva kortti luurissa. Kalliimpaahan tuo tosin on, mutta kun se kerran pelaa niin mitas sita vaihtelemaan. Ja kun aattelee niin, etta tuleehan noihin midaksen puheluihin se aloitusmaksu 15-? senttia niin lahes samoihin hintoihin paasee lyhyilla puheluilla talla vanhallakin.
Ei toimi Midaksen lataus vieläkään. Saldot nollilla. Kyllä ihmettelen suuresti, miten voi vian korjaaminen kestää näin kauan, jo kaksi viikkoa. Todella ala-arvoista puuhastelua. Ei minkäänlaista virallista anteeksipyyntöä, eikä ilmoitusta asiasta. Aina kuin soitan ( toisella puhelimella ) Midakseen ja kyselen asiasta, vastataan että soitamme sinulle aivan kohta. Yhtään soittoa ei toistaiseksi ole tullut.
Nimetön • Ei kirjautuneenaLiittynyt: 01.01.1970
Kirjoituksia: 232
Vastauksia: 2467Poistaisin käyttäjätunnukseni ja kaikki kirjoitukseni jos vaan kykenisin, mutta kun niin en voi tehdä niin lojukoon ne sitten täällä ikuisesti. Itse majailen toisaalla joten en tätä foorumia enää käytä tai tarvitse. Eipä tosin tästä ole koskaan mitään hyötyä ikinä ollutkaan. Miksei edes omia aloittamiaan keskusteluja saa poistettua?
Sisäpiirin väkeä…
Turku tiivistettynä…
Pari kolme hyyppää vastailee summassa mitä lystäävät…Parempi etsiä espanja tietoa esim. googlesta, tai jos tarvii jotain kysellä vaikkapa apteekin toiminnasta on silloin kätevämpi lähettää e-maili kyseiseen apteekkiin enkuksi tai jopa suomeksi. Tuolla etevä käännöskalu: http://services.surinenglish.com/translator/
Ihan on syvältä tämä foorumin tekele, pitäkää paskanne!
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.