Matkatoimistot pompottavat ….

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat Matkatoimistot pompottavat ….

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Viestit
  • LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä guanche
    guanche Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 02.10.2006
    Kirjoituksia: 34
    Vastauksia: 708

    Vajaan kuukauden päästä olis tarkoitus piipahtaa katsomassa kuinka vanha ystäväni Teide jakselee… eilen tuli ilmoitus, että Finnair on yhdistänyt lentojansa, menomatkalla välilasku Las Palmasissa…siis kuuden tunnin lento pitenee tämän vuoksi kahdella tunnilla. Grrrrr … kaiken lisäksi lentoon lähtö aikaistui kahdella tunnilla, joten keskellä yötä jo n. klo 03.00 olis vääntäydyttävä kentälle. Menipähän taksikyydiksi, kun en ketään siihen aikaan viitsi kuskiksi pyytää. Aikataulumuutoksethan on ihan tavallista arkipäivää, se ei häiritse, mutta ylimääräiset välilaskut yms. viiksettävät Guanchea nyt hyvin paljon… Finnair, kun tunnetusti on lomalennoilla ahdas muutenkin… grrrrr ja vielä kerran grrrrrr!!! Paluulento nyt onneksi on suora…. UGH…olen puhunut ja antanut ansaitut sapiskat matkatoimistolle, joka tietty tuotannollisista syistä tällaisen yllätyksen järjesti…..

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä 123
    123 Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 03.07.2006
    Kirjoituksia: 734
    Vastauksia: 1553

    Antaako matkatoimisto mahdollisuuden matkan vaihtamiseen tai perumiseen muutoksien takia?

    Ei sillä että heti pitäisi mennä vaihtamaan, mutta mahdollisuus pitäisi olla, jos ei saa sitä mistä on maksanut. Mun mielestä..

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä guanche
    guanche Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 02.10.2006
    Kirjoituksia: 34
    Vastauksia: 708

    Onneksi antaa mahdollisuuden, mutta kun ilmoitus tuli eilen ja kuulemma tänään pitäis ilmoittaa, niin lyhyeksi jää miettimisaika… mieleni tekisi periaatteesta purkaa koko homma ja marssia seuraavaan toimistoon, mutta matkat on tällä hetkellä kortilla… lentoja ei oo hirveesti saatavilla. Tietty voin polttaa kynttilöitä täällä kaamoksen keskellä ja suunnitella seuraavaa matkaa 🙂 Ei hullumpaa ajanvietettä sekään…..

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä 123
    123 Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 03.07.2006
    Kirjoituksia: 734
    Vastauksia: 1553

    Toi on mun mielestä aika kohtuuton aika. Luulisi, että kuluttajaviranomaiset puuttuisivat asiaan jos sitä ääneen ihmettelisi, mutta mitäpä noista.. Eikai se välilasku maailmanloppu ole 🙂

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä guanche
    guanche Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 02.10.2006
    Kirjoituksia: 34
    Vastauksia: 708

    Kohtuuton aika se on minunkin mielestäni, mutta minkäs teet… ehkä jonkun pienen nootin matkatoimistolle lähetän, vaikka aikani kuluksi, jos en muuten 🙂 Välilasku ei sinänsä häiritse, mulla ei oo minkäänlaisia ns. korvaongelmia nousujen ja laskujen suhteen, mutta periaatteessa viiksettää tuollainen mielivaltainen touhu… voin vain kuvitella niiden matkustajien kärsimystä, joita todella vaivaa korvien lukkiutumiset ym. vaivat, joille lääkärit suosittelevat nimenomaan suoria lentoja….No, tein päätökseni ja lähden kuitenkin, kun olen sen Madre Teidelle luvannut 🙂 Tenerife, prepárate… nos veremos muy pronto!

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Johan Toki
    Johan Toki Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 10.07.2006
    Kirjoituksia: 86
    Vastauksia: 1851

    …rassukkaa…

    Tervetuloa vain klubiin jossa vihataan Finnairia, jolle aina raha kelpaa, mutta vastuu on tuiki tuntematon käsite. Kuten myös hyvä palvelu, matkustus mukavuus, syötäväksi kelpaava ruoka jne.

    Oikein porukalla pohdittiin taannoin kaveriporukassa tuleeko kellään mieleen yhtään ” paskempaa ” lentoyhtiötä. Pitkän pohdinnan tuloksena keksittiin yksi – Ukanda airlines – mutta muita ei keksitty huomattavista ponnisteluista huolimatta… 🙂

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Masa
    Masa Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 04.09.2006
    Kirjoituksia: 179
    Vastauksia: 303

    Tässä pari netistä löytynyttä mielipidettä, aihe voisi muuten olla jopa oman ketjun arvoinen…

    …”lennolla Iberian palvelu ei sitten paljoa Finnairista eronnut. Samat väsyneet ja välinpitämättömät kasvot suorittivat lennon pakolliset syöttämiset ja turvaohjeiden esittelyt kuin kotimaisen yhtiönkin lennoilla…”

    ”….suomalaisten keskuudessa elää sitkeänä sellainen myytti, että Finnairin lentohenkilökunta olisi jotenkin erityisen yrmeää. Lentomatkat todistavat poikkeuksetta päinvastaista. Voi tietysti olla niin, että ikävästi käyttäytyvä asiakas saa muita huonompaa palvelua, mikä onkin ihan oikein…..”

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä guanche
    guanche Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 02.10.2006
    Kirjoituksia: 34
    Vastauksia: 708

    No tämä minun ”ongelmani” ei nyt kuitenkaan lentoyhtiöstä johdu, vaan matkatoimistosta, jolle olen tämän päivän kuluessa anteeksi antanut … pari tuntia sinne, tai tänne ei merkitse loppupeleissä mitään. Tällaiseen lopputulokseen tulin, kun asiaa mietiskelin. Finnairista ei minulla ole, kuin hyvää sanottavaa. Olen aina saanut hyvää palvelua… Erikoismies, kun en ole ja sen tiedostan, en myöskään vaadi erikoiskohtelua… ihan tavallinen kohtelu riittää… se on minusta jo hyvää palvelua 🙂 Muista lentoyhtiöistä ei myöskään ole pahaa sanottavaa, mutta Finnairilla pääasiassa aina lennän. Tilauslennoilla saisi tietty olla enemmän tilaa, mutta myös sen asian kanssa olen pärjäillyt. Ei kai täällä nyt sentään kaikki Finnairia vihaa??? Heh … jos vihaa, niin nyt on Orkissa yksi, joka ei vihaa 🙂

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Johan Toki
    Johan Toki Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 10.07.2006
    Kirjoituksia: 86
    Vastauksia: 1851

    En minäkään ole yleensä finskin lennoilla surempaa numeroa itsestäni tehnyt, sillä enhän tietenkään voi olla yhtä kokenut lentoliikenteessä kuin henkilökunta.

    Maksavana asiakkaana vain olen hommia sivusta seuraillut. Aina ei kuitenkaan jaksa surkutella näiden rutinattarien kurjaa kohtaloa, kuinka ammatinvalinta on heittänyt niin kurjiin duuneihin – kun kuitenkin pitäisi palvella meitä matkamme maksaneita asiakkaita… 😉

    Aina kun voin, valitsen kuitenkin jonkun muun lentoyhtiön vaikka joutuisin muutaman euron enemmänkin maksamaan.

    Hyvä kun sinun pettymyksesi on jo tasaantunut ja matkaan pääset kuitenkin ja joka tapauksessa… 🙂

    Kyllä ne matkan kommellukset viimeistään siellä perillä yleensä nopeasti unohtuvat. 😉

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.