Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Uutiskulma › Ma 2.11.2009 vapaapäivä
- Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 5 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 13 vuotta, 4 kuukautta sitten
bhajee toimesta.
- JulkaisijaArtikkelit
Hyvä Orkin juhlakansa,
Maanantai 2.11.2009 on vapaapäivä työtä tekeville ja lomaa viettäville seuraavilla alueilla: Andalucía, Aragón, Asturias, Castilla y León, Ceuta, Extremadura ja Melilla. Muualla Espanjassa majailevat: menkää kiltisti sorvin ääreen ja lomalaiset playalle.
Itse asiassa 1.11.2009 sunnuntai on ”Fiesta de todos Santos”, jolloin hautuumailla liikkuu muitakin kuin haamuja. Kun vainajienpäivä osui sunnuntaille, täytyy vääryys korvata Pedrolle maanantaivapaalla.
Kauppojen aukiolosta en tiedä, mutta juhlajuomat saa hakea jo lauantaina.
Näinpä näin kärsimme me, joilla vaikka nyt tärkeitä oppitunteja maanantaisin. Joka hitsin puenten takia jää opetuksesta paitsi.
Hot kirjoitti:Hyvä Orkin juhlakansa,
Itse asiassa 1.11.2009 sunnuntai on ”Fiesta de todos Santos”, jolloin hautuumailla liikkuu muitakin kuin haamuja. Kun vainajienpäivä osui sunnuntaille, täytyy vääryys korvata Pedrolle maanantaivapaalla.
Mitä vikaa siinä on , että sunnuntai on juhlapäivä ?
Olen just sunnuntaina tulossa sinne, joten olis hyvä tietää pitääkö tuoda eväät Suomesta.
Jätä eväät Suomeen.
Ainakin El Corte Ingles ja sen mukana Hipecor on auki: http://www.elcorteingles.es/corporativo/horarios/esp/andalucia.asp
Ja kaiken lisäksi OpenCor myymälöitä löytyy joka puolelta ja nehän on auki 365/24h.
Miramarin ostoskeskus on myös auki.
- JulkaisijaArtikkelit
Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.