Lomalle Malagaan 14.6.2008

Uusimmat Keskustelu Aktiviteetit Bilenurkka Lomalle Malagaan 14.6.2008

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • LINKKI

Heke
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 2
    Vastauksia: 1

Eli missä ainakin kannattaa käydä bilettämässä? Olen tulossa lomalle sinne kahdeksi viikkoa ja tarkoitus olisi vuokrata auto ja kierrellä pitkin Andaluciaa ja tietenkin välillä vähän bilettää..;-)

Onko ketään sinkkunaista, joka haluaisi lähtee 29-vuotiaalle hyvännäköiselle sinkkumiehelle oppaaksi??:-)))

Hotellin nimi missä asun on Sunset Beach Club..

LINKKI

123
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 734
    Vastauksia: 1553

Mä en kyllä itse osaa sanoa mitään Malagan bilepaikoista, mutta ehkä Bilenurkasta löytyisi apu – tai jos ei valmista tietoa ole, ehkä siellä joku osaisi vastata?

LINKKI

bhajee
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 70
    Vastauksia: 2570

Eikös tuo Sunset Beach ole Benskussa?

LINKKI

Halia Biru
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 13
    Vastauksia: 220

Siellä vietin kolome edellistä viikkoa.

Kunpa pääsis äkkiä takas, huoh…..

LINKKI

devspain
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 22
    Vastauksia: 1281

Itse tuo Sunset Beach:n alue on vähän eläkeläisaluetta, mutta;

..vähän Málagan suuntaan (kävellen..), Benalmadenan satama ja lähistö (24h aukio) ovat diskoistaan ja biletyksestään kuuluja koko espanjassa. Disco Kiu erityisesti!
    ..ja sit tietysti Málagan botellón ”mersuaukiolla” sekä monet salsaklubit esimerkiksi Malaguetassa.
    Menoa on myös Fugessa, esimerkiksi Palacio Latino tai El Piso sekä nälkäkatujen ”pohjoispuoli” tai sitten örinämeininkiä London Pub/Bogart-linjalla..

Meno alkaa hiljalleen puolenyön jälkeen, jolloin monet vasta avaavat ovensa… Lompakosta turhat kortit pois ja hienot puhelimet kotiin! Monta on ryostetty ”samalla laatalla” siinä London Pubin kulmilla!

LINKKI

Halia Biru
    Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 13
    Vastauksia: 220

En menis sanoo, että tää ois mitenkää erityisesti eläkeläisaluetta TAI sitten minä oon jo eläkeläinen (40v) 🙂

Tosin ihan vieressä ei taija olla ”nuorten” bailupaikkoja. Mutta kuten tuolla jossain sanoin etten oo katsastanu yöelämää, niin en voi sen kummemmin kommentoida.

Minä viihdyin ihan hyvin iltasin hotellilla 😉

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.