Lento Malaga-Tampere 26.3.2012

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Karvaturrit Lento Malaga-Tampere 26.3.2012

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä limit
    limit Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 6
    Vastauksia: 5

Hei!

Kaipaisin apua lasten lähetyksessä Suomeen. Eli kyseesä olis 14 ja 15 vuotiaat pojat mitkä pärjää hioenosti ja ovat lentäneet ennekin. Nyt sitten olisi tarkoitus mennä RyanAirilla eivätkä ne huoli alle 16 vuotiaita ilman ns. saatajaa. Tuon pojat itse kentälle ja mummo hakisi sitten suomen kentält eli jos joku ystävällinen suostuisi lentokummiksi niin olis tosi hienoa!

Otattehan mahd.pian yhteyttä osoitteeseen muumi71@gmail.com niin jutellaan ja sovitaan. Käsittääkseni lennot täytyy varata yht.aikaa. Voin ottaa selvää jos jollain jo varattuna ja voisi ajatella auttavansa.

PS. pojat siis eivät ole eläimiä vaikka karvaiset ovatkin jo 😛
    vaan laitan tähänkin sillä täältä usein etsitään lentokummia eläimille 😉

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä arnold malaga
    arnold malaga Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 79
    Vastauksia: 2846

Miksi juurikin tämä RyanAir? Finnair tietääkseni kuljettaa alaikäisiä ilman koneessa mukana matkustavaa saattajaa.

Älkääkä nyt vain sanoko, että on rahasta kiinni. Eivätköhän lapset sentään pienen lisämaksun arvoisia ole, vai kuinka?
    🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä limit
    limit Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 6
    Vastauksia: 5

Tuosta voisi loukkaantua taikka provosoitua, enkä haluaisi uskoa että se on sulla hakusessa tuossa viestissäsi.

Kaikki ei ole syntynyt kulta lusikka suussa….ja jos sulta ylimääräistä liikenee niin voin kyllä tilinumeron antaa 😛

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Raya
    Raya Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 24
    Vastauksia: 1011

Ilman sarvia ja hampaita, perustuen vain lentojen täsmällisyyteen, henkilökunnan asiallisuuteen, sekä yleiseen lentokokemuksen miellyttävyyteen verraten otannalla 50 Finskillä lenmettyä lentoa kontra 50 Ryanairin lentoa Finski jää kakkoseksi. Ja jos mukaan vedetään esim Air Berlin ja.Air Baltic pienemmillä lentomäärillä -häviää Finskin paras näiden huonoimpaan. Huonompaa kyytiä on antanut SAS.

Finskin plussa on todella mukavat sekä suurisydämiset kipparit…tiedättehän ne hieman kypsemmät hurmaavat suomalaiset miehet, nuo ilmojen herrasmiehet -joita toki on muidenkin firmojen palveluksessa. <3

Tympeä ja ammattitaidottoman oloinen matkustamohenkilökunta, maapalvelut JOTKA OVAT PERSEESTÄ!

Kumma kun Ryanairilla kuljettaessa laukut kulkee aina mukana, Finskillä joka kerta suorilakin lennoilla aina yksi pakaasi on ollut kateissa.

Jokaisella on omat kriteerit ja arvomaailma, vuosia vammaisen lapsen ja aina sairastavan vauvan kanssa reissanneena opin arvostamaan nopeaa omatoimista lentomatkaamista ilman massaturisteja tai karvalakkifolkewestejä joita Finskin lennot ovat pullollaan.
    Viimeksi lensin juuri Finskillä yksin kun ei nopealla varoituksella muuta ollut -onneksi en maksanut itse olisin ehkä saanut slaagin.

LINKKI
    Raya Ei kirjautuneena

Ei toimi näå sivut täydellisesti joten en pääse kapulalla muokkaamaan tekstiä joten jatketaan uudella.
    Rahan törsääminen om kurjaa joten miksi maksaisin Finskille 3000 – 6000 euroa kun Ryanair hoitaa samat lennot alta tonnin?
    Allergisena en voi kuitenkaan syödä koneem safkaa, enkä parin tunnin aikana kuole nälkään, joten plussaa kun ruokaa ei pakkomaksuteta.
    Te jotka tykkäätte Finskistä, matkustakaa sillä vaan edelleen, ei mua haittaa, mutta totuus on ettei se ole kuin ylihintainen halpalentoyhtiö muiden halpalentoyhtiöiden joukossa.
    Juu onhan niillä defibrillaattorit juu…mä en nyt kuitenkaan usko amatöörien ”iskuihin” enkä,usko vielä sellaista tarvitsevani.

Eläköön valinnan vapaus, vaikkei Ryanair tenavia ilman saattajaa kuljetakaan…Mukavia lentoja kaikille, niin rikkaille kuin köyhillekin lentomatkustajille valitsemallaan yhtiöllä.

Me lennämme Ryanairilla törkeän halvalla ja mukavasti -toivotaan, on piiiiitkä lento ramamallamammalla eessä. Mitenkähän monta tuntia TMP-ALC lento onkaan, en ole vuoden 2000 testannut pitkää suoraa.

LINKKI
    limit kirjoitti:

Tuosta voisi loukkaantua taikka provosoitua, enkä haluaisi uskoa että se on sulla hakusessa tuossa viestissäsi.

Kaikki ei ole syntynyt kulta lusikka suussa….ja jos sulta ylimääräistä liikenee niin voin kyllä tilinumeron antaa 😛

Öhh jooo niin… Eihän Finski edes lennä suoria lentoja välillä Tre-Mlg.

Itse olen aina lennellyt Helsingin suuntaan, joten eiväthän nämä lennot ja hinnat siinä mielessä ole edes verrannollisia.

Ja juu, eihän mulla itselläni ole lapsia, joten taidan olla jonkinkin verran jäävi neuvomaan lasten lentelyssä. Ja eipä se minullakaan lompsa niin kovin tanakka ole. Ennemminkin puu- (tai nyk. muovi-) kuin kultalusikka suussa syntynyt. Olenpahan vain aina tullut kivasti juttuun Finskin cabin crew’in kanssa.
    🙂
    Vaan mitä tulee nyt paljastuneeseen Finnairin henkilöstöpolitiikkaan, niin alkaapa tässä itse kukin kohta miettiä, että kokeilisikohan sitä sittenkin jotain muuta lentopuulaakia.
    😕

LINKKI
    Raya kirjoitti:

…Tympeä ja ammattitaidottoman oloinen matkustamohenkilökunta, maapalvelut JOTKA OVAT PERSEESTÄ!

Pahus…
    Kuinkas mulle onkin aina sattunut ne mukavat ja palveluhenkiset emut ja stuet?
    🙂

Raya kirjoitti:

Jokaisella on omat kriteerit ja arvomaailma, vuosia vammaisen lapsen ja aina sairastavan vauvan kanssa reissanneena opin arvostamaan nopeaa omatoimista lentomatkaamista ilman massaturisteja tai karvalakkifolkewestejä joita Finskin lennot ovat pullollaan.

Kriteerit ja arvomaailma on jokaisella omat, olet oikeassa. Ja toisaalta ”yksinäisenä ratsastajana” en ehkä aina ymmärrä asettua muunlaisten matkaajien kenkiin.

Mutta toi ”karvalakkifolkewestejä” oli loistava ilmaisu tietylle ihmistyypille.
    😀
    Onneksi ei ole Finskin (eikä Iberiankaan) lennoilla sattunut omalle kohdalle, ainakaan näkö ja/tai kuuloetäisyydelle.
    😉

LINKKI
    Raya Ei kirjautuneena

Vilpittömästi onnea Arnold! Jos et ole törmännyt noihin lässyttäjiin.
    Itse tiedän miksi minun kohdalle sattuu epämiellyttävät. matkustamo henk.kunnat Finskillä.
    Ja vastaavasti mukavat muunmaalaisilla wirmoilla.

Sorry, sekava sepustus, jonotan pojan kanssa piiiiiitkässä jonossa.
    Jonottaminenhan on tylsää…nykyään voi sentään kirjoitella höpöjä Orkkiin jonottaessaan lapsen kanssa Dudesonien nimmareita…elämä on ihanaa!

Jatkuu myöhemmin, Valinnan vapaus on hienoa matkustamisessa kaiken kaikkiaan. Nykyäån on kaiken maailman resortia ja hotellia eri kohderyhmille, lapsipet, nuorille ja ilman lapsia matkaaville.
    Mäkin aloin ukko-kullan kanssa suunnitella matkatoimisosta ostettavaa lomaa kun on niitä lapsivapaita hotelleja. -Kunhan sitten joskus påäsemme LOMALLE emme halua kuullakaan lapsista.

Esillä 8 viestiä, 1 - 8 (kaikkiaan 8)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.