Lennonjohtajien ”mielenilmaus” ja hätätila.

Uusimmat Keskustelu Yleistä Uutiskulma Lennonjohtajien ”mielenilmaus” ja hätätila.

  • Tämä aihe sisältää 5 vastaukset, 5 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Profiilikuva käyttäjästä Raya Raya 9 vuotta sitten.
Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Julkaisija
    Viestit
  • LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Raija
    Raija Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 20.07.2006
    Kirjoituksia: 6
    Vastauksia: 152

    Aikamoisen ajateltu ajoitus ainakin sisäisen lentoliikenteen kannalta.
    Toivottavasti maantieliikenteen kuolonkolarit eivät tuplaannu.

    http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/107209-espanja-julisti-hatatilan-%E2%80%93-%E2%80%9Dtoihin-tai-vankilaan%E2%80%9D

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä eiksvaa
    eiksvaa Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 09.11.2010
    Kirjoituksia: 12
    Vastauksia: 24

    Kannattaisin samaa hätätilaa Suomenkin lakkoiluihin.

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Ziiuska
    Ziiuska Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 01.12.2006
    Kirjoituksia: 5
    Vastauksia: 242

    Tänään sitten piti lentää Ryanarilla klo 18.30 Malagasta Weezeen ja aamulla sitten Ryanarilla Suomeen. Vaan kuinkas kävikään. Lento peruttu Malagasta tuon lennonjohtajien työnseisauksen takia. Kentältä Ryanarin virkailijan avulla sain maanantaiksi lennon Brysseliin joka näin korvasi tämänpäiväisen lennon. MUTTA tuota ns. jatkolentoa ei sitten ”korvattu” vaan jouduin tämän itse varaamaan tiistaiaamuksi ja maksamaan tietysti.
    Mietin tässä nyt, onko niin etteivät ole tästä ”jatkoyhteydestä” korvausvastuussa eli joudun itse jatkolennon maksamaan (vaikka matkaaikatauluni heitti nyt pahasti).
    Millä sinne Weeseen aamuksi ”jatkolennolle” olisin päässyt?
    Yritin itse selvittää asiaa virkailijalta ja nettisivuiltakin vaan kun englantikin on suhtheikkoa en ymmärrettävästi saanut mitään tolkkua.
    Rahallinen menetys ei ollut kovin suuri vaan haluaisin selvennystä tulevaisuuttakin varten.

    Voisiko joku ystävällisesti hieman valottaa?

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä blues
    blues Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 12.07.2006
    Kirjoituksia: 26
    Vastauksia: 1925

    Niin se on etta halpalentoyhtiot myyvat jokaisen lennon erikseen. Siksi esim. matkatavaratkaan ei siirry vaan taytyy matkustajan aina uudestaan kiikuttaa uudelle lennolle. Eli se jatkolento lahtenee normaalisti ja ei ole Ryanairin ongelma jos matkustaja ei sinne ilmesty. Valitettavasti.

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Ziiuska
    Ziiuska Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 01.12.2006
    Kirjoituksia: 5
    Vastauksia: 242

    sen arvelin olevan. Tosin samalla myös ihmettelin sitä kun ihmiset täyttelivät ilmeisesti korvauslappuja, tai ainakin kovasti kirjoittelivat papereihin jotain mihin sitten Ryanair löi tiskillä leiman. Mitä lieneevät olleen, sillä minusta tuo työnseisaus on sellainen tapahtuma josta ylimääräistä korvausta ei voi saada jos lento ei lähde?
    Mutta toivottavasti sentään jo maanantaina pääsen matkaan että ehtii torstaiksi takaisin tänne ”lämpimään”.

    LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Raya
    Raya Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 30.12.2006
    Kirjoituksia: 24
    Vastauksia: 1011

    Vakuutus korvaa ”pääsemättömästä” jatkolennosta aiheutuneet kulut, jos on lentoyhtiöltä leimallinen kuponki.
    Toki puhun vain omasta vakuutuksestamme.

Esillä 6 viestiä, 1 - 6 (kaikkiaan 6)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.