Kokemuksia suomalaisista yrityksistä

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat Kokemuksia suomalaisista yrityksistä

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • LINKKI

    Selma
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 12.07.2006
    Kirjoituksia: 38
    Vastauksia: 583

    Nyt taisi sitten tulla suomalaisyritysten kiintiö täyteen.

    Olemme menossa huomenna pelaamaan ja lähdimme varaamaan peliaikaa, vaan kuinkas sitten kävikään. Toimisto tilapäisesti suljettu kello 17 saakka.

    No,eipä hätää, päätimme mennä läheiseen Suomi kuppilaan, koska siellä olisi kenties uusi Fuengirola-lehti (joka ei näkynyt netissä ennen puolta päivää). Olihan lehti siellä. Mutta kolme naista keskusteli (lue HUUSI),ettei omia ajatuksiaan kuullu. Ukko kielsi sanomasta mitään, vaikka mieli teki.

    No kello tuli viisi ja palasimme firman oven taakse. Odotimme ja odotimme ja odotimme, koska espanjan opettajmme oli sanonut,että 10 yli on vielä ”en punto”. 15 minuuttia yli häivyimme.

    Siitä sitten kävelimme kampaamon ohi ja koska olin nähnyt siellä sukkalankaa, poikksin sisään. Lanka oli melkein euron kalliimpaa kuin eräässä toisessa kaupassa.

    Siitäpä sitten katsomaan beleniä lähistön autotalliin (suosittelen) ja sen jälkeen lasillinen viiniä aito espanjalaisessa baarissa.

    No,verenpaine onkin ollut ihanliian alhaalla, että kyllähän se tästä hiukan nousi.

    LINKKI

    pauliina
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 05.02.2007
    Kirjoituksia: 67
    Vastauksia: 641

    En tiedä, missä olet asioinut tai yrittänyt. Nykyisin kierrän kaukaa junakadun paarin. Ei tunnu enää mikään pelaavan siellä. Oma apu paras apu

    LINKKI

    hannre
    Ei kirjautuneena
    Liittynyt: 23.01.2011
    Kirjoituksia: 2
    Vastauksia: 27

    Junakadun suomalaisessa baarissa on tarjoilija/omistaja jolle oman lounaan syöminen keskeytyksettä on tärkeämpää kuin asiakkaan tilauksen vastaanotto ja hoitaminen.
    Miksi ihmeessä suomalaiset asiakkaat hyväksyvät suomalaisbaarien -ja muidenkin suomalaisfirmojen- ylihinnoittelun ja asiakkaan ”kyykyttämisen”? Muka espanjalaistuneet yrittäjät kuvittelevat ilmeisesti suomalaiset niin tyhmiksi, että he eivät ymmärrä mitä joutuvat kokemaan ja hyväksyvät kaiken kunhan saavat suomenkielellä hoitaa asioitaan.
    Toivottavasti yhä useampi pienelläkin kielitaidolla siirtyy espanjalaisten ja englantilaisten yritysten asiakkaiksi.Siellä on hinnat kohdallaan ja palvelu pelaa!!!

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.