Kesäkuussa 2010 fugeen

Uusimmat Keskustelu Yleistä Esittele itsesi? Kesäkuussa 2010 fugeen

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä haaveilija
    haaveilija Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 1
    Vastauksia: 1

Heippa vaan kaikille :DAjattelin tulla esittelemään itseni,koska tarkoituksena muuttaa fuengirolaan kesäkuun alussa!Pitkä aikainen haaveeni toteutuu vihdoinkin.Töitä olis tarkoitus tulla tekemään mutta olen lukenut että tällä hetkellä espanjassa työllisyys tilanne on huono???Olen ammatiltani parturi-kampaaja/kosmetologi,tietenkin mukavinta olisi löytää oman alan töitä!mutta olen valmis tekemään mitä työtä vaan alussa,kun on asettunut aloillee voi olla helpompaa sen jälkeen etsiä oman alan töitä.Olen positiivinen ja rempseä 25 vuotias tyttö,odotan innolla kun pääsee tutustumaan uusiin ihmisiin ja espanjalaiseen kulttuuriin :)Olen matkustellut paljon ja viettänyt kanariansaarilla pisempiäki aikoja välillä,tehnyt kesäsesonki aikaan baarissa pr-töitä!!asumisesta sen verran että siellä taitaa olla kimppakämppä asuminen aika yleistä nuorten keskuudessa vai olenko ymmärtänyt aivan väärin? Jos samaan aikaa lähteviä löytyy niin ottakaa ihmeessä yhteyttä!sähköpostiosoitteeni on tyty1984@netti.fi
    Kesää odotellessa 😀

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Kari
    Kari Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 175
    Vastauksia: 1456

Tervetuloa Orkkiin ja Espanjaan ”haaveilija” …vaikka duunipaikat on kiven alla, niin uskon että työtä tekevälle löytyy. Yksi vaihtoehto voisi olla jossain parturi-, kampaamo-, tai kosmetologiputiikissa työskentely vaikkapa ”vuokratuoliperiaatteella” Baarien PR-hommiin on ilmeisen paljon vapaita paikkoja nimenomaan sesonkiaikana (henkilökohtainen käynti lienee välttämätöntä, jos aikoo saada niitä hommia)

Kimppakämpässä asuminen on nuorten keskuudessa suosittu ja helppo, jopa edullinenkin, tapa asettautua uuteen ympäristöön.

Tsemppiä duuninhakuun ja Espanjareissuun muutenkin!

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä redneon
    redneon Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 1
    Vastauksia: 1

Heippa haaveilija!

Mulla on about samat suunnitelmat, saapua siis Suomesta Fugeen kesän alussa ja löytää töitä! Kovin oon pistänyt CV:itä menemään ja toivottavasti tärppää, olis kiva tavata joitain foorumin ihmisiä paikan päällä, toivottavasti törmätään kun Espanjaan saavutaan!

Viivi

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.