Juhannus 2012 Fuengirola-Torremolinos

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä Juhannus 2012 Fuengirola-Torremolinos

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)
  • Julkaisija
    Profiilikuva käyttäjästä hannre
    hannre Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 2
    Vastauksia: 27

Oliskos jossain infoa, tai tietäisikö joku, millaista erityistä – tai normaalia – aktiviteettia/tapahtumia on tulevana juhannuksena näillä alueilla?

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä mela
    mela Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 23
    Vastauksia: 196

Ravintola Uudessa reflassa vietetaan Juhannusjuhlaa. Taalla Grillataan kuunnellaan elavaa musiikkia jne…

Mela

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Etzo
    Etzo Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 74

Suuntaa kohti rantaa ja näet, että ihmiset grillaavat ja nauttivat alkoholia pitkin rannikkoa. Sinne vaan muiden sekaan.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä arnold malaga
    arnold malaga Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 79
    Vastauksia: 2846

Juu, rannalla on tosiaankin nuotioita, mutta mutta…

Jos aiot tai haluat laittaa rantsuun oman notskin, on siihen haettava lupa poliisilaitokselta siltä varalta, että jos joku polttaa siinä bärseensä niin tiedetään sitten, kelle lasku lähetetään.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Etzo
    Etzo Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 0
    Vastauksia: 74

Ja tietty tervettä järkeä saa käyttää, ettei käy aina samoin kuin esim. Valencian rannoilla vuosi-pari sitten, jossa porukka sammui rantaan ja hukkui mereen…

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä viipukka
    viipukka Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 19
    Vastauksia: 325
    Etzo kirjoitti:

Ja tietty tervettä järkeä saa käyttää, ettei käy aina samoin kuin esim. Valencian rannoilla vuosi-pari sitten, jossa porukka sammui rantaan ja hukkui mereen…

tälle ei kai sais nauraa.. toisaalta mua ei tunneta mitenkään herttaisesta suhtautumisesta känniääliöihin muutoinkaan..

LINKKI

onkos espanjalaisilla juhannuksen nurkilla jokin omakin juhla? kesän alku tms. kun kuulin että sopivasti polttavat paikallisetkin kokkoja?

Itsehän olen tottunut synnyinseutuni vappukokkoihin, mutta synttärit osuu mukavasti juhannukseen 🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä vanhatyttö
    vanhatyttö Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 49
    Vastauksia: 1748
    viipukka kirjoitti:

onkos espanjalaisilla juhannuksen nurkilla jokin omakin juhla? kesän alku tms. kun kuulin että sopivasti polttavat paikallisetkin kokkoja?

Itsehän olen tottunut synnyinseutuni vappukokkoihin, mutta synttärit osuu mukavasti juhannukseen 🙂

Juhannus on espanjalaisittain San Juan. Ja iso juhla.

Täällä orkissa oli nimimerkki suomalainenasioimis… lähettämä HYVÄ info Benalmadenan espanjalaisesta juhannuksesta, mutta se on náköjään poistettu. Ehkä siksi, että se oli espanjaksi.

Ja samalla on hävinnyt minun postaus, jossa kerroin, että suomalaiset ovat ainakin ennen keráántyneet juhlimaan juhannusta suomalaisittain Fuengirolassa Castillon, linnan, rannalle. Tássá minun repliikissä poistamisen aiheutti varmaankin sana ”ryyppäämään”. Mutta sitähän se suomalainen juhannus on, ánkyrákänni, vesisadetta ja pinnalta palaneita makkaroita.

Tilalle oli ilmestynyt ravintola Reflan juhannusmainos. Maksullisen juhannuksen siis. Asfalttikentállá ja ravintolateltassa, mutta kivaa siellákin varmaan on jos semmosesta tykkáá.

Castillon ranta on ”villi ja ilmainen” ja siellá voi grillata hiilillä. Tarkoitusta varten on pari vanhaa kalastusvenettá, joihin voi laittaa hiilloksen. Tai oli ainakin ennen. Minä olen out näistä jutuista jo pitkán aikaa..

LINKKI
    vanhatyttö kirjoitti:

viipukka kirjoitti:

Juhannus on espanjalaisittain San Juan. Ja iso juhla.

Castillon ranta on ”villi ja ilmainen” ja siellá voi grillata hiilillä. Tarkoitusta varten on pari vanhaa kalastusvenettá, joihin voi laittaa hiilloksen. Tai oli ainakin ennen. Minä olen out näistä jutuista jo pitkán aikaa..[/quote]

Noi veneet näyttää tosi mukavilta! Mistäs niitä muuten varaillaan/vuokrataan?

Me asutaankin mukavasti linnan lähettyvillä, niin voi ainaskin käydä vilkuilemassa rientoja, vaikka omalla pihalla varmaan iltaa vietetäänkin.

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä espanjaorg
    espanjaorg Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 57
    Vastauksia: 157

Ei Juhannusjuttuja ole admin poistanut,ainakaan tarkoituksella. Jos jutun yläpuolella on ollut poistettavaa, niin silloin poistuu koko ketju poistettavan jutun alapuolelta. Kirjoitelkaa nätisti niin ei ole poistettavaa 🙂

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Don Bavarontti
    Don Bavarontti Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 113
    Vastauksia: 2154

juhannusaatto- La Noche de San Juan 23 de junio http://espanja.org/node/8988
    ja juhannusta juhlitaan aina Fiesta de San Juan – 24 de junio vain yksi juhannuspäivä

RITUALES PARA LA NOCHE DE SAN JUAN http://youtu.be/OKYbVyC1Y3o

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä arnold malaga
    arnold malaga Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 79
    Vastauksia: 2846
    viipukka kirjoitti:

Etzo kirjoitti:

tälle ei kai sais nauraa.. toisaalta mua ei tunneta mitenkään herttaisesta suhtautumisesta känniääliöihin muutoinkaan..[/quote]Hieman suhteellista, juu…

Taisi olla noin kuukausi sitten, kun Galiciassa pari Guardia Civil’in miestä joutui pelastamaan känniääliötä myrskyiseltä louhikkorannalta sillä lopputuloksella, että ääliö hukkui ja vei mukanaan myös toisen poliiseista.
    R.I.P. 😕

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Heiduska
    Heiduska Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 14
    Vastauksia: 69

Mites juhannusta vietetään Torreviejassa 2012?

LINKKI
    Profiilikuva käyttäjästä Ritacasanueva
    Ritacasanueva Ei kirjautuneena
    Kirjoituksia: 14
    Vastauksia: 3416
    LINKKI

laitampa samaan ketjuun että jos joku jaksaisi näpytellä pääsiäisen kaupattomat päivät? kaikennäköistä läppää on taas liikkeellä…

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 18)

Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.