Schooner101

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Hot
Hot Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 122
Vastauksia: 535
Schooner101 kirjoitti:

Näitä kaverin ja kaverin kaverin unikaasutuksia jaksetaan jauhaa vuodesta toiseen, kuten nytkin, tähän tulee ”faktatietoa” rivitolkulla ja minulle lunta tupaan kun totean tuon höpöhöpön höpönhöpöksi.
Mites ne lapset 5-50kg ja aikuiset 50-100kg näiden kaasujen annostuksissa ovat samalla viivalla, kuin myöskin lemmikit 100g-muutama kilo. 20-200 neliöisessä asunnossa?
Hätäiseen voisi veikata että 5 kiloisen kohdalla pappi saisi kahvia juodakseen ja 100 kiloisellakin jotain muita tuntemuksia olisi kuin aamulla ihmetellä pihalla lapsineen omaa näyttävää kotiintuloaan.

Onko Schooner101:llä ollut huono päivä vai onko muuten paha olla? Ei ole toistaiseksi tarvinnut valehdella mitään Orkin palstoilla. Oletko valmis lyömään 10.000€ vetoa väitteesi puolesta? Itse olen valmis siihen heti! Tuo ystäväni tulee viiden viikon kuluttua Aurinkorannikolle ja voimme esitellä sinulle poliisin pöytäkirjat edellyttäen, että olet tallettanut etukäteen tuon 10.000€ tämän palstanpitäjän tilille.

Jos uskot väitteeseesi, tienaat helppoa rahaa! Jos puhut paskaa, saat pienen näpäyksen.
Jos et uskalla lähteä peliin, pieni lausunnon korjaus jatkouskottavuutesi vuoksi olisi paikallaan.

Noin niin kuin tarkennukseksi…

Tulin tuolloin samalla lennolla Malgaan ystäväni kanssa toukokuussa. Hänellä on talossaan hälytysjärjestelmä, mutta hän ei kytkenyt sitä yöksi. Sen jälkeen hän on kytkenyt sen joka yö. Lisäksi hän hankki välittömästi samanlaiset turvakamerat kuin minullakin. Yrittivät varastaa myös auton, mutta se ei onnistunut.

Schooner101, jään odottamaan, oletko mies vai hiiri ja seisotko herjojesi takana! Ilmoita päivä, jolloin molemmat teemme 10.000€ talletukset, jotta kumpikaan ei lipsu.

Nämä ryöstöasiat ovat sen verran vakava juttu, että ei leikitä niiden kanssa. Meille on yritetty tulla kolme kertaa. Naapurin sisälle on menty kolme kertaa….