”Onko Schooner101:llä ollut

Uusimmat Keskustelu Yleistä Uutiskulma Poliisin virtuaalinäyttely ”Onko Schooner101:llä ollut

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Schooner101
Schooner101 Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 13
Vastauksia: 229

”Onko Schooner101:llä ollut huono päivä vai onko muuten paha olla?”

No ihan ensin tähän vastaan, että tuonlainen suomi24-tyylinen kysely tässä kohtaa ei saanut itseäni ihan polvilleen.

”Ei ole toistaiseksi tarvinnut valehdella mitään Orkin palstoilla. Oletko valmis lyömään 10.000€ vetoa väitteesi puolesta? Itse olen valmis siihen heti! Tuo ystäväni tulee viiden viikon kuluttua Aurinkorannikolle ja voimme esitellä sinulle poliisin pöytäkirjat edellyttäen, että olet tallettanut etukäteen tuon 10.000€ tämän palstanpitäjän tilille.”

Enhän väitä sinun valehdelleen mitään vaan epäilen ihmisten hengissä säilymistä noin yleisesti näiden kaasuhöpinöiden tiimoilla. Poliisin pöytäkirjoista matkaa vakuutusyhtiön korvauspäätökseen on oma tiensä jossa usein tutkitaan vakuutusyhtiön toimesta näitä selityksiä mahdollisten vakuutuspetostenkin osalta ja toisaalta mikäs todistamisen taakka sinulla on kaverisi matkalaukkujen puolesta?

Lapsenomaista lausuntaa tuo pöytäkirjat / 10donaa, kysyitkö kaveriltasi että tuo sopii hänelle tai palstanpitäjälle?

Ehkä itsekin olet huomannut täällä elävän aika erikoisiakin ihmisiä jotka välillä laskettavat luikuria puheissaan reippaastikin, muistatkos sen yhdenkin jolla oli ollut se pulu, jolla oli eskorahkosen sielu, joka istui 180km/h vauhdissa olkapäällä katto alhaalla ja varoitteli tutkista, sekin oli ihan järjissään muutamien mielestä kun sillä oli Z4 BMW

”Jos uskot väitteeseesi, tienaat helppoa rahaa! Jos puhut paskaa, saat pienen näpäyksen.”

Kerroppas nyt sitten mitä olen väittänyt josta tienaan?

”Jos et uskalla lähteä peliin, pieni lausunnon korjaus jatkouskottavuutesi vuoksi olisi paikallaan.”

Mistä nyt sitten pelattaisiin, se ei oikein minulle aukea?

Se alkuperäisen juttusi alkuosan loppuosa niistä takseja varjostavista rosvoista oli jo melko korkealentoista ja jatko varmaan saman suuntaista ;))