Lykkyä Orkille Uuden Vuoden 2 – 007 myötä

Uusimmat Keskustelu Espanja.org Espanja.ORG -tiedotteet TIEDOTE: Katsaus vuoteen 2006 ja kurkistus tulevaan Lykkyä Orkille Uuden Vuoden 2 – 007 myötä

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä JarmoS
JarmoS Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 3
Vastauksia: 15

Olipa vallan hyvä aloituskirjoitus uudelle vuodelle. Olen seuraillut ja lukenut varsin aktiivisti kirjautumatta sisään liki joka päivä Orkkia, mutta muitten asioitten myötä en ole ollut osallistumisterässä, tiedättehän noi eläkeläisten kiireet. On ollut ilahduttavan myönteistä ajatuksenvaihtoa ja keskinäinen kunnioitus on pitänyt 98% jutuista hienosti asialinjoilla. Elikkä vain olematon minoriteetti välillä lipsunut rajamaille ja nekin prosentit pääosin pulinan puolella, eikä mitenkään hervottomalla tasolla. Upeeta!!

Täytyy todeta, että tää on minulle uusi, pahuksen mielenkiintoinen nettijuttu, josta suorastaan nautin ihan oikeesti. Kuinka eri elämänalojen ekspertit voivatkaan omalla panoksellaan auttaa meitä vähäisempiä, asumisissa, sijoituksissa, nettijutuissa, verojen varomisissa ym. ym. Totean vaan, että kiitos kun voin osallistua. Ehkä yks päivä olen enempi antavana osapuolena, nyt vielä enempi saavana.

Aloitetun tyylin kaltaista ja rakentavaa jatkoa kaikille ORKKIlaisille ja ennenkaikkea Karille Tiimeineen

t. JarmoS