KV päivät 2007

Uusimmat Keskustelu Yleistä Uutiskulma Kansainväliset päivät KV päivät 2007

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Johan Toki
Johan Toki Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 86
Vastauksia: 1851

KV päivät 2007

Nyt on ollut niin paljon ns. ” kuulopuheita ” liikenteessä, että tomera Tokela päätti tarttua toimeen ja selvittää etukäteen mistä ihmeestä tänä vuonna oikein on kysymys – silleen aikuisten oikeasti. 🙂

Marssin Reflaan ja Tommi selvitti minulle hyvin ystävällisesti ainakin alustavat suunnitelmat, sillä koko osaston saaminen oli jäänyt heistä riippumattomista syistä todella myöhäiseen vaiheeseen ja onhan tässä vielä viikko aikaa muutoksiinkin, jos tarve vaatii – eli ei hätää… 😉

Kansainväliset päivät
alkavat 26.04.2007 TO Fueringolan feria-alueella ja jatkuvat aina 29.04.2007 SU saakka.

Tänä vuonna ei ole ymmärtääkseni tarjolla aikaisempien vuosien kaltaista ” suomihumppaa ” vaan ideana on saada nimenomaan muidenkin maiden ihmisiä tutustumaan Suomen osastoon!

Ruokailun
osalta minua kiinnosti erityisesti se, että annokset ovat pieniä ja tapastyyppisiä Suomijuttuja, esim. hirvikäristystä! NAM! Toki Grillimakkaraakin on tarjolla – kenelle ei hirvi maistu…

Ohjelma-ajatusta pidän erittäin hyvänä! Kaikkina päivinä päivällä klo. 15-19 esiintyy Kuubalainen Alberto ( olen kuullut ja hyvältä muuten kuulostaa! )

Suunnitelma 1 klo. 19.00
alkaen karaoke skaba eli Mundovision… Jokainen osasto valitsee keskuudestaan yhden osallistujan kisaamaan mestaruudesta, joka lopullinen mestaruus ratkaistaan sunnuntaina Suomenosastolla!

Suunnitelma 2, jos 1 ei toteudu…  Musiikkia suunnattuna lähinnä nuorisolle isoista ja kuuluvista kaijuttimista! Videot pyörimässä skriinillä! Ja nyt hei… Ei Eino Grööniä ym. vaan Darudea, HIMIÄ jne!

Torstaina eka livekeikka klo. 24.00 HATETRICKS, joka jatkaa perjantaina ja lauantaina, setit klo. 24.00 ja 02.00! Rannikon karaoke idoleista tutut Henna ja Jussi ystävineen puikoissa!

Minusta tämä nyt kuulostaa jo hieman erilaiselta kuin ne perinteiset ” körttijuhlat ” joista olemme saaneet lukea niin kovin monen vuoden ajan! Mennään kaikki joukolla katsomaan ja ihmettelemään mitä se kaikki sitten oikeasti on – minä ainakin menen! 8)