Kiitos,

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Johan Toki
Johan Toki Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 86
Vastauksia: 1851

No mulla on ihan oikeastikin tapana aika usein kiittää ihmisiä suoraan silmästä silmään, kysyä heiltä joskus sekin – onko kaikki hyvin?

Sen sijaan en ole muistanut viime aikoina juurikaan kiittää Teitä virtuaaliset ystäväni, joista jotkut kuuluvat myös ihan live lähipiiriini… 😉

Iso KIITOS ja halaus Teille kaikille, jotka olette jaksaneet vihata minua, tukea sekä kestää myös kiukutteluni – jotkut melkein jopa rakastaa… 🙂 Sellaista tämä elämä vain on, kun on eronnut sekä muuttanut uuteen maahan. Isoja sekä rajuja muutoksia, elää ne kaikki vain pitää. Luulin minäkin olevani vielä vahvempi ja kovempi, mutta kyllä se elämä vaan opettaa.

En välttämättä olisi vuosi sitten edes osannut kuvitella, mitä kaikkea olen saanut kokea tämän vuoden aikana, mutta tärkeinpänä asiana – KOKEMUSTA, sitä on karttunut.

Sinnikkyyttä, ystävyyttä ja uskoa toisiinne! Sitä toivon kaikille tänään, kun olen asunut tasan vuoden aurinkorannikolla! 🙂 Rannikko on muuten aika viidakko elää kuitenkin…

Kaikia taitoja tarvitaan pärjätäkseen täällä, mutta on meillä kuitenkin euroopan paras ilmasto! 😉

Juhlani kunniaksi taidan syödä pari palaa ruisleipää! 8)