Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Yleiset pulinat › Pulinaboxi 3 › Kiitos
Toivotuksista ja mukavaa kuulla, että ehjänä pääsit perille. No vaikka vaikeuksien kautta, niin luullakseni kuitenkin nopeammin kuin sillä autolla, mitä mietit ensin… 🙂
Joko olet käynyt Filemonissa nappaamassa tapaksia? Niitä minulla on aivan kamala ikävä! Voin melkein muistaa niiden tuoksun ja maun kun laitan silmät kiinni ja oikein pinnistelen.
Mustekalarenkaita, simpukoita, boceroneksia ja kaikkia ihanuuksia nam! 😉
Ja ankara paluu arkeen, hampaat kiinni jauhelihapihviin – huokaus.:P
On muuten ollut hieno juttu kun monet ovat kaipailleet, tulee sellainen mukavan nöyrä olo. Normaalisti egoni kun on vähintään Kokkolan kokoinen, niin tällaiset jutut opettavat oikeasti nöyryyttä.
Suuri on suruni Glorian pois menon takia. Mahtava mimmi ja voitaisi vaikka pitää jossain vaiheessa pieni muistelu tuokiokin. Hän onnistui antamaan paljon tajunnan virtaa meille kaikille ja me saimme kokea sen, kuinka tästäkin virtuaalisestä höpön löpöstä voi olla apua ja iloa joinakin aikoina itsekullekin.
Monia uusia nimiä on joukkoon myös tullut, jännittävän tuntuisia persoonia, joihin olisi toki kiva tutustua paremminkin.
Nyt se saattaa olla ainakin minulle jopa helpompaa, sillä tuo orkin viimeisin uudistus mahdollisti sen, että minäkin alan päästä tästä pikku hiljaa edes jotenkin kärryile. Hidas hämäläinen kun taidan hieman olla… 😉
Jalka alkaa myös olla jo parempi, tosin antibioottikuuri jatkuu vielä 2 viikkoa, mutta voin ottaa sen jo suun kautta niin en tarvitse enää näitä kotisairaala palveluita.
Toivottavasti rentukankin selkä paranee pian, tuskissaan kun ei todellakaan ole kovin mukavaa olla.
Onko Z klubi kömpinyt jo talviunille? 😉
No nyt on päivä teen aika, sillä olen suoriutunut uusimpien etusivusta – joten olen omasta mielestäni ansainnut kupin kuumaa… 😉
Pirteää ja mukavaa päivää kaikille! 8)