Kiitos!

LINKKI

Raya
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 24
Vastauksia: 1011

Kiitos Minävain!
Kaunis rakkaustarina, elävästä elämästä, todistaen chatin voimaa kahden ihmisen kohtaamisen apuvälineenä.
Minä olen löytänyt monia rakkaita ystäviä keskustelupalstoilta sekä chateista.
Toki järki on hyvä pitää mukana kuten kaikki aikuiset tiedämmekin?

Usein elämässä asiat odottavat tapahtumista, toisinaan kaikki menee pieleen ilman järkevää syytä, katkeruus ja mielipaha vaanivat nurkan takana.

Minulla on elämä heittänyt häränpyllyä ja kuonoon on tullut, sekavia ja hämmentäviä hetkiä on riittänyt, silti olen onnistunut välttämään katkeroitumisen.
Aina ei ole ollut mielenkiintoa kahden aikuisen väliseen suhteeseen vaan lapset ovat olleet etusijalla.

Minulle tärkeä ihminen joka on auttanut minua eteenpäin viisailla neuvoillaan opasti minut Paulo Coelhon kirjojen maailmaan. Istuin Piedrajoen rannalla ja itkin oli ensimmäinen matkani maailmaan joka on antanut mielenrauhaa. Kiitos La Cruizer!
Ystävän kertomukset Caminolta herättivät ajatuksia ja innon kokea ”pyhiinvaellus” itsekin.
Mieheni on katolinen niin monen espanjalaisen tapaan ja on ollut alusta asti luontevaa seurata hänen uskonnollista elämäänsä. Hurjissa unelmissani haluaisin vihdoin solmia sen elämänikäisen avioliiton, en siis ole koskaan ollut oikein naimisiinmenevää tyyppiä.
Rakkaus on vaikeaa, edessä on varmasti kipeitä hetkiä, aina eivät oma tahto ja rakkaus riitä, ympäröivä maailma vaatii oman osansa.:P
Mieheni on luonteeltaan nimensä veroinen, hän saa minustakin esiin parhaimmat puoleni ja toisaalta oman inhimillisen itseni.