Hyvvee Joulua sinnekkii tulevaesuutee vuonna 2550…

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat PULINABOXI 59 Hyvvee Joulua sinnekkii tulevaesuutee vuonna 2550…

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Don Bavarontti
Don Bavarontti Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 113
Vastauksia: 2154
Old kirjoitti:

Nolauksista puheenollen myönnän, että välillä tekisi mieli sivaltaa joku tyhmyri puolestavälistä poikki – kuten matkamies lienee oivaltanut mun mielelläni oireilevan. Vaan kun pienenä jo opetettiin sisäsiistiksi ja nyttemmin vielä prinsessa rinnallani opettaa hillintää – sanoen, että ihmisiin pitää suhtautua samoin kuin itikoihin: Moskiitot saa läiskiä littanaksi, koska ne purevat sinua. Mutta semmoiset voi huitaista vain pois, jotka eivät suoranaisesti tee itsellesi mitään pahaa.

Mutta tälleen. Jouluaamuna vuonna 2550 – edelleenkin kaikille pohjoisille kansoille hyvää toivottaen … OC

elämässä taetaa olla jo 6 miljardia seleviitymistarinoo … joskus moskiittojakki vastaa on hyvä laettoo suojaverkko, mutta kalskahti tuo sana tyhmyri … sillonku minun tekis miel oekee antoo tulla tuutintääveltä ..piipahannii kuuntelemmaa tae lukemaa tämmöstä tarinoo…

Ehtiissän inhvormaatiota sanasta tyhmyri … päädyin tämmöselle sivulle

omalta osalta voen vua sannoo, että suvaehtevaesuutee vaekutti käänti Pyhä Pietari juttusilla käänti… onneksen hiä ei kehannu lämmittee uunia joka päevä yhen savolaesen kalakukon tähen ja laetto jatkoaejalle … ja se on Minun Tieni, mi carretera