Hyva js1971

LINKKI

Ritacasanueva
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 14
Vastauksia: 3416

jos olet nyt akainen
jollekin/joillekin kirjoittajille niin kirjoitat hyvinkin yleistavasti ”meille kaikille” erottamatta kuka on sinun mielestasi kirjoittanut epaoikeudenmukaisesti.

Luulisin etta oikeudenmukaisin tapa olisi ; ei kaikkien pistaminen samaan sakkiin vaan suunnata kirjoituksesi sille , niille henkiloille jotka mielestasi ovat syyllistyneet herjaamiseen?’??

Ja en ole sinun kanssasi samaa mielta: uutinen on objektiivinen josta pitaa kirjoittaa ja tai levittaa tietoa mahdollisimman objektiivisesti. Kun uutinen menee liian subjektiiviksi ja silla on suora mollaustarkoitus on asiat aika huonolla tolalla.

Un periodista debe ser un hombre abierto a otros hombres, a otras razones y a otras culturas, tolerante y humanitario. No debería haber sitio en los medios para las personas que los utilizan para sembrar el odio y la hostilidad y para hacer propaganda.

Kaikki koulutuksen saaneet toimittajat ovat kouluksessaan saaneet myos eettista koulutusta.

Ja asian tasapuolisuudeksi on asiaan otettu kantaa ilman henkilokohtaista asennetta ja tanne on liitetty jopa Olé-lehden toimittajien vastaus.

Mihinkas on havinnyt neuvottelutaidot, suoraan asian omaisen kanssa asioiden selvittaminen,rakentava mielipiteenvaihto ym. sosiaalisen kanssakaymisen taidot?

Kun minun on kasketty taalla , luulen etta kaksi kertaa, pitaa suuni kiinni ja lopettaa kirjoittaminen , olen vastannut kyseiselle kirjoittajalle suoraan oman mielipiteeni enka ole ryhtynyt ”syyttamaan” kaikkia ja hyvaa loppuvuotta????

Oikeudenmukaisuus on vain yksi moraalisista hyveistä. Muita moraalisia hyveitä on ovat esimerkiksi jalomielisyys ja armeliaisuus. Tavallisesti moraalisesti oikea toiminta on myös oikeudenmukaista toimintaa.