Hei,

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä carina
carina Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 5
Vastauksia: 58

Hei pitkästä aikaa. Kiirettä pitää, enkä ole ehtinyt edes lukemaan mitä täällä on kirjoiteltu.
Nyt olen pari kertaa pulinaboxin selannut.

Onnittelut kaikille syntymäpäiväänsä viettäneille ja niille, joilla se on tänään tai edessäpäin.
Minä olen sanonut perheelle, etten vietä synttäreitä ennenkuin täytän sata vuotta. Silloin pentueeni saa järjestää juhlat, minä laadin ohjelman jo aikaisemmin, jos en ole silloin enää ole täysissä järjissäni tai tiedä olenko nytkään hehheh 🙂

Siellä pitää olla tanssia, laulua ja rentoa menoa. Teemana juhlissa olisi kaikkien minulle rakkaitten maitten musiikkia.Ranskalaista tietysti, Flamencoa myös ja Sambaa. Fadoa täytyisi jonkun esittää tai sitten soittaa levyltä, koska Portugal on minulle tärkeä myös. Ei mitään kiikkustuolimeinikiä. Vaikka itse olisin huonossa
kunnossa, niin muut voivat juhlia silti. Saattaapi olla, että näen tai kuulen silloin paikan päällä, joko flamencon tai fadon.

Willille: Yksi pennuistani vaimokkeensa kanssa tulee ehkä talvilomalla sinnepäin maaliskuun alkupuolella.
Onko sinulla vielä niitä joululevyjä jäljellä, jos yrittäisin saada silloin heidän mukanaan sen itselleni?