Uusimmat › Keskustelu › Asuminen ja eläminen › Hintatasot › SUOMALAISTA AHNEUTTA – ESPANJASSAKIN! › Vastaa aiheeseen: SUOMALAISTA AHNEUTTA – ESPANJASSAKIN!
Eipa olisi voinut menna ilosofilta enempaa pieleen. En ole epavarma eika blues ole pelkka nimimerkki jonka taakse voi piiloutua. Oli minun radiokutsu vuosikaudet enka nahnyt asiassa pahaa pitaa se, eli paljon yli 12 vuotta. En myoskaan erikoisemmin pida lihapiirakoista mutta hernekeitosta pidan. Maitoa en ole koskaan juonut, enempi vesipoikia. Espanjassa en ole koskaan vuokrannut joten vuokrauskaytantoa en tunne. Paljon olen kylla urputusta kuullut miten huonoa palvelua olette suomalaisyrittajilta saaneet. Espanjassa olen asunut vuodesta 1978 eli jonkinverran on asiasta vakisinkin oppinut. Valitettavasti emme ole samalla alueella. Itse asun lahempana Malagaa. Minua on myoskin alkanut kiinnostaa miksi olet niin hyokkaava. Onko asiat kunnossa vai mista kenka kiristaa. Laakityksen voi aina muuttaa.
Mita tulee suomalaisyrittajien perimiin palvelumaksuihin luulisin etta myos muunmaalaiset toimistot laskuttavat tyostaan. Ehka muulla nimikkeella muttei kukaan taatusti tee tyota ilman korvausta tehdakseen suomalaisen asunnonvuokrauksesta mukavan ja halvan kokemuksen. Sinulla kuten muillakin on vapaa valinta mista palvelut ostatte ja kuinka ne maksatte. Pida kuitenkin mielessa etta ”There is no free lunches”. Eikun menet pain tulta ja soitellen sotaan. Ciao ciao.
-
Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 4 kuukautta sitten
blues.