Vastaa aiheeseen: SUOMALAISTA AHNEUTTA – ESPANJASSAKIN!

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Hintatasot SUOMALAISTA AHNEUTTA – ESPANJASSAKIN! Vastaa aiheeseen: SUOMALAISTA AHNEUTTA – ESPANJASSAKIN!

LINKKI

blues
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 26
Vastauksia: 1928

Ilosofi-Kari Petter,
Mielipiteeni ymmartaminen/sisalto ei muutu oli se nimella tai nimimerkilla. Voinet huomata etta olen tanne kirjoittanut huomioitani ja mielipiteitani lahes 12 vuotta taalla. Tuskin haluat tutustuakaan sen paremmin minuun joten blues riittakoon.

Valimerellista dieettia ei kannata yleistaa yksin Espanjaan. Merihan on aika iso…. Myoskin tuotantomenetelmat ovat valitettavasti teollistuneet viime vuosien aikana. Antibioottien ja hormoonien kaytto on kasvanut rajahdysmaisesti. Liha, kala ja kanat ovat kaikki yhtalailla teollista. Espanjalainen kala jota ennen pidimme terveellisena on nykyisin kasvatettu rehulla ja pidetty ”terveena” antibiooteilla.

Mita tulee muuhunkin aikaisemmin kirjoittamaani olen edelleen samaa mielta. Minulle sopii etta syot 5e/kg pihveja, samallahan saat paivittaisen antibiootti annoksenkin. Valitettavasti en saanut liitettya kuvaa josta nuo laakeainearvot olisivat nakyneet joten sinun taytyy luottaa sanaani. Ovat Espanjassa Euroopan korkeimmat, yli 400mg/kg biomassaa. Mahtava luku verrattuna pohjoismaihin jossa ovat haviavan pienia. Suomessa tosin korkeimmat 25mg/kg biomassaa.

Eikun hyvaa ruokahalua ja toivottavasti suomalaiset yrittajat eivat kyni sinua puhtaaksi.

PS. Tuolla yllaolevalla reseptilla taitaa saada jopa vanhan kenganpohjan mureaksi ja herkulliseksi. Taytyypa joskus kokeilla 🙂

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 4 kuukautta sitten blues.