Vastaa aiheeseen: Ummikoille apua! autolla Espanjaan, koirat mukaan

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Karvaturrit Ummikoille apua! autolla Espanjaan, koirat mukaan Vastaa aiheeseen: Ummikoille apua! autolla Espanjaan, koirat mukaan

LINKKI

oleo
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 9
Vastauksia: 284

Hienoa, että sydänm.rokote on olemassa ja hyvä että vuoden voimassa, koska juuri liki vuodeksi lähdemme lämpösiin. Noille samoille leveyksille mennään kuin mitä itse mainitsit ja on siellä varmasti hyttysalueita matkan varrella myös ja ehkä Gartagenaan asti ehditään piipahtamaan.

Leismanioosi on uusi minulle. Googlettamalla luin koirien tartunnasta, mutta voikohan sen saada kissat? Olettaisin, että voisi, koska ihmisiinkin tarttuu. Ennaltaehkäisynä: sääskialueita vältetään. Iltaisin kuulemma kannattaa välttää menemästä eläimen oli se sitten kissa tai koira ulos ja käy vain päiväsaikaan. Huh! Vaikea hoidettava, kun taudin saa ja siitä ei juurikaan parane.

Noista pannoista en tiedä, voikohan niitä laittaa benskulle?
Teen niistä vielä googletuksen ..

Kiitos paljon tiedosta! Nyt tiedän mitä kysellä ell’ltä, kun sinne kohta mennään. Olin ainoastaan kuullut tuosta sydänm.’sta aiemmin, joten paljon uutta tietoa. Kiitos Hannele!