Vastaa aiheeseen: iiiiii VAALIEN jälkitunnelmissa.

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat iiiiii VAALIEN jälkitunnelmissa. Vastaa aiheeseen: iiiiii VAALIEN jälkitunnelmissa.

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä masa10
masa10 Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 4
Vastauksia: 83

”Nettiä terrorisoivat viranomaisetko” nostelevat näitä kirjoituksia ihan itsestään esille???

Asiaa kirjoittava nimimerkki ”nimetön” totesi huolensa viranomaisterrorismista 1.11.2015 ja nyt juttu on noussut esille. Vaikuttaa aivan selvästi turvallisuusviranomaisten touhuiluista. Aina silloin tällöin Orgissa nousee vanhoja juttuja esille, vaikka kukaan ei ole niihin kirjoittanut. Ilmeisesti samaa supo:n touhua sekin.

Asiaan liittynee minulle viime vuonna tapahtunut. Olin näet eräässä yleisölle tarkoitetussa tilaisuudessa ja väliajalla kahvipöytääni ujuttautui luihun näköinen tyyppi. Aavistin heti, että jotain erikoista asiaa hänellä on. Sen verran epäilyttävästi pälyili ympäristöä, kunnes löysi minut.

Muina miehinä muutaman yleisen höpinän jälkeen otti puheeksi, että sinähän olet kiinnostunut Espanjan asioista ja olet tainnut käydäkin siellä useasti. Ihmettelin hänen tietämystään ja tyyppi kertoi tietämisen kuuluvan hänen ammattiinsa.

Aika pian johdatti puheet tähän saittiin ja alkoi kysellä tunnenko tänne nykyään ”tuntematon” nimimerkillä kirjoittavan henkilön. Sanoin etten tunne, mutta olen suurella mielenkiinnolla lukenut hänen kirjoituksensa. Hän sanoi heidän tietävän sen erittäin hyvin. Tyyppi käski minun pitää tähän kirjoittajaan pitkän etäisyyden ja sanoi henkilön olevan heillä 24/7 seurannassa valtakunnan turvallisuuden nimissä. Sitten se luihu tyyppi häipyi koko tilaisuudesta. Nyttemmin olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että minäkin olen 24/7 seurannassa!

Koska minulle ei määrätty ilmaisukieltoa uskalsin kirjoittaa tänne. Saas nähdä mitä tästä seuraa….