Vastaa aiheeseen: Inva-taxit

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä Ronsu
Ronsu Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 6
Vastauksia: 27

Moi,

Invataxit järjestyy yllättävän helposti, mielestäni niiden määrä onkin selkeästi lisääntynyt parin vuoden sisällä. Ne tilataan ihan normaalisti samasta taxinumerosta kuin muutkin, pyydät vain Eurotaxin. Varmuuden vuoksi itse lisään aina taxi con rampa para silla de ruedas eli taxi rampilla pyörätuolia varten, toimii kyllä myös englanniksikin. Taxi tolpilta olen saanut myös aina menemällä pyytämään ensimmäiseltä kuskilta, josko voi soittaa minulle taxin ellei jonossa ole, koskaan ei ole tarvinnut yli 15 min odotella. Itse käytän pääsääntöisesti Fuengirolan Radio Taxia mutta samalla lailla on muissa rannikkokaupungeissa näyttänyt toimivan kun olen niissä ollut liikenteessä. Jopa lentokentällä saat tolpalta, taxijonossa on aina virkailija joka ohjaa liikennettä niin hän soittaa sen sinulle, jolloin tulee parissa minuutissa, muutama on siis parkkiksen laidalla valmiina yleensä. Itselläni on toki tässä vaiheess ataskussa muutama luottokuskin nro, joten yleensä varaan kentälle jo valmiiksi odottamaan 🙂