Uusimmat › Keskustelu › Yleistä › Yleiset pulinat › Muita suomalaisia Zaragozassa? › Vastaa aiheeseen: Muita suomalaisia Zaragozassa?
Moi Elviira!
Olen päätynyt kyseiseen kaupunkiin rakkauden perässä. Olen kokonaiset kaksi kertaa varmuudella törmännyt suomalaisiin turisteihin, pari kertaa olen ulkonäön ja Marimekko-tyylin vuoksi joitain epäillyt suomalaisiksi 😉 Täällä ei ole ihan hirveästi turisteja, mutta brittejä asuu ilmeisesti aika paljon (englannin opettajan töitä on tarjolla paljon natiiveille puhujille). Joitain aasialaisia turisteja näkyy ajoittain, mutta luulen että suurin osa tänne matkaajista ovat muualta Espanjasta tulleita.
Tämä on kyllä tosi kiva kaupunki – turvallinen ja sopivan kokoinen 🙂 Ei ole esimerkiksi samanlaista vaaraa taskuvarkaista kuin Barcelonassa ja uskallan kävellä illalla yksin kotiin kaupungilta. Yksi asia mitä täällä jää kaipaamaan on ranta, kun sisämaassa ollaan… Monet ihmiset lomilla matkaavatkin joko rantakaupunkeihin tai vaihtoehtoisesti vuoristoon, jossa on on upeat vuonot, vesiputoukset ja todella mahtipontinen luonto!