Vastaa aiheeseen: Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA?

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA? Vastaa aiheeseen: Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA?

LINKKI

PIPSA PIPPURI
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 2
Vastauksia: 5

Tervehdys Elviira!  Täällä ollut aikainen aamuherätys…naapurin vanha Edith-rouva ringas ovikelloa 5.30 kalpeena kuin lakana!!!  Hänellä sydämen vajaatoiminta ja oli hukannut illalla otettavat pillerit.. hän oli varma että sydäri on tulossa…!  Olin hänet nähtyäni jokseenkin samaa mieltä ja äkkiä soittamaan ambulanssi paikalle – tuli yllättävän nopsaan onneksi!  Tästäkin riittäis juttua mutta ei oikein kuulu meidän aihepiiriin.

Yritin saada vielä unta mutta eihän se onnistunut koska ajatukset laukkas niin että mun sydän oli ”ylitoiminnassa”!  Kaffeeta juotu ja istuttu koneella sekä puhelimessa!

Kivaa kun perjantai sopii!  Sä oot siis mustahattuinen blondi:)))  Mä OLIN blondi mutta nyt olen enemmän harmahtava enkä omista yhtään hattuakaan:D  Meidän täytyy luottaa siihen että kun Unicaja-pankki aukiota vastapäätä huomaat varmaan kun sieltä ”ryntää” rouva ison setelikassin kans – vaatteet ilmeisesti vaaleita ja lukee uusinta Fuge-lehteä pää pyörien samalla sua haeskellen!  Kyllä me löydetään toisemme ellei käy niin että nää meidän julkiset viestit luettuaan siellä istuu 10 mustahattuista blondia ihmettelemässä mitä nää Elviira ja Pipsa oikein suunnittelee:)

Iloisiin tapaamisiin:  Pipsa <3