Vastaa aiheeseen: Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA?

Uusimmat Keskustelu Yleistä Yleiset pulinat Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA? Vastaa aiheeseen: Onko kokemuksia asumisesta PORTUGALISSA?

LINKKI

PIPSA PIPPURI
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 2
Vastauksia: 5

Hola Elviira – kivaa kun sait sinut kiinni!  Huomasin että olit laittanut ilmoituksen jossa kerroit haluavasi vuokrata asunnon Malagasta eikä  sekään hullumpi idea!!!  Olin ajatellut ennen ”Portugal-kuumetta” että Malaga vois olla jees….!  Miten meillä nää ajatukset meneekin niin samaa rataa eli kyllä jollain tavalla ajattelee että ”korkeemmat voimat” laittaneet sormensa peliin:)

Mun tyttären perhehän asuu myös täällä ja ensi yönä ovat tulossa Suomi-lomalta joka oli LUONNON ILMIÖINEEN äärestä viereen…!  Luoja säästäköön meidät moisilta lomilta – toki Suomi on se isänmaa ja kuten Westerdahlin Katia kirjoitteli: Tyttö lähti Suomesta mutta Suomi ei lähde tytöstä:)))  Joka tapauksessa en tunnista enää sitä Suomea josta lähdin – päällimmäisenä on ajatus että siellä on niin kaaosmainen tilanne joka sektorilla – kiitos p**ka poliitikkojen – että jos ei Mr. Alzheimer sekoita mun pääkoppaa en mene kuin tuhkana tuulessa – riippuu tosin tuulista mihin suuntaan menee ja mistä lähetetään lentoon:)

Kertoiletkos onko pe sopiva mutta muutkin päivät sen 7.7. jälkeen sopii hyvin!  Katotaan sit niitä tuntomerkkejä…onko andalucian neilikka korvan takana vai mitä:D  Odotellen PIPSA

Eli nyt siihen tapaamiseen!  Olen tulossa pe 7.7. sinne angstisen alueen pankkiin noin 11-12 välillä ja siellä menee ehkä max 15min.  Miten on sun perjantai – olisko hyvä tavata siinä kirkkoaukiolla (plaza del Carmen) n. 12.30 kun siinä niitä penkkejä ja sit voitais miettiä joku kiva RAUHALLINEN paikka meidän TULEVAISUUSPALAVERILLE