Vastaa aiheeseen: Kodittoman elämää Espanjassa?

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Asuinalueet ja asumisvinkit Kodittoman elämää Espanjassa? Vastaa aiheeseen: Kodittoman elämää Espanjassa?

LINKKI
Profiilikuva käyttäjästä mougli123
mougli123 Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 1
Vastauksia: 4

Minulle on kertynyt ulosottovelkaa menneisyyteni takia ja jos se on jotenkin tuomittavaa niin totean että melko pikkusieluista porukkaa. On tullut aikoinaan tehtyä vääriä valintoja ja siksi ei ole yhteiskunnalla luottoa minuun enää rahallisesti. Ja tuon luulisi olevan minun henkilökohtainen murhe eikä sitä kenekään tarvitse mielestäni tuomita.

Onko luetun ymmärtämisessä jotain vikaa? Nimenomaan tarkoitus on että nimenomaan EI OLE KENENKÄÄN ELÄTTI, vaan hommaa itsenäisesti ja omilla resursseilla leivän pöytään loisimatta yhteiskunnalta senttiäkään! Eli dyykkaamalla, taideteosten myynnillä, pullojen keräämisellä ynnä muulla vastaavalla toiminnalla rahoittaisin ruokani ja sitä kautta maksaisin verot yhteiskunnalle ostamistani tuotteista eli olisin ”tuottava asukas” Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Toivoin, että edes joku olisi ymmärtänyt minun tarkoitusperäni mutta ilmeisesti tämä edellinen vastaaja kuvittelee että olen tulossa vaan loisimaan ja kerjäämään teidän Aurinkorannoille. Somalia ei oikeen nappaa sen turvallisuustilanteen takia, mutta Espanja olisi mukava paikka toteuttaa tätä mun vaatimatonta boheemia unelmaa missä ei loisita keneltäkään. Ja kuten sanoit, niin Suomikin säästää kun en ole enää nostamassa kelan etuuksia.

Edelleen, ottaisin kirjottamiini asioihin asumisasiantuntioiden vinkkejä vastaan, semmoisilta ihmisiltä mieluusti jotka ei heti tuomitse kun ei ole talous kohdallaan ja jotka uskoo asiaani ja haluaa vilpittömästi auttaa.

Kylläpä jotkut ihmiset osaavat olla maailmankuvaltaan melko vittumaisia ja mustavalkoisia.