Uusimmat › Keskustelu › Asuminen ja eläminen › Asuinalueet ja asumisvinkit › Minne meidän kannttaisi suunnata? › Vastaa aiheeseen: Minne meidän kannttaisi suunnata?
Kannattaa kayda tutustumassa omin pain eri alueisiin. Yksi tykkaa tyttaresta ja toinen aidista. Mina olen viihtynyt Malagan seudulla loistavasti asuen viimeiset 16 vuotta Mijas Costalla. Pohjoisempaa Espanjaa en tunne mutta kaydessani muutama vuosi sitten Costa Bravalla se naytti kovin ”saksalaiselta” minulle. Saattoi ehka johtua etta olin silloin ollut juuri vuoden Saksassa toissa… Malaga on loisto paikka kulkuyhteyksiensa ja ilmaston puolesta. Viihtyisa asuntokin mukavalta alueelta loytynee helposti. Mita tulee homeallergioihin niin usein ovat asukkaiden itsensa aiheuttamia ongelmia. Kaasupullolammitys lisaa uskomattoman nopeasti kosteutta huoneilmaan joka huonon tuuletuksen kanssa aiheuttaa nopeasti koko asunnon homeentumisen.
Kunnollinen lampopumppu lammitys yhdistettyna paivittaiseen tuuletukseen on helppo ratkaisu. Asunnon pitaa myos ehdottomasti olla oikeaan ilmansuuntaan. Muuten lammityskulut todella kasvavat. Eli etelaan ja hiukan matkaa rannalta!