Vastaa aiheeseen: Tunteeko kukaan ?

LINKKI

arnold malaga
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 79
Vastauksia: 2846

Doddihh..!! Jälleen yksi hyvä syy lisää, miksi en liity nettiuskovaisten lärviraamattuun. Helvetinmoinen haloo ja nokittelu, puolin ja toisin, yhdestä vaivaisesta epäilyksen esiintuomisesta.

Eihän tämä alias ’smile’ ole ensinkään ketään nimittänyt huijariksi, on vain tuonut esiin epäilyksen sellaisesta. Onhan se nyt todella hullua, jos epäillä ei saa. Juttu ei menisi noilla spekseillä käräjillä läpi kunnianloukkauksena, jos joku äityisi hänet sinne asti haastamaan.

Ei niin, että tässä nyt keekoilisin alias ’smilen’ asianajajana, mutta muistuttaisin kuitenkin, että eipä kovinkaan kaukana ole se aika, jolloin ei tällaisia nettiyhteyksiä vielä ollut, jostain naamavärkkikirjasta puhumattakaan, ja noina ”vanhoina aikoina” ei kenenkään joka harjoitti minkä tahansa laista liiketointa, kannattanut esiintyä kaksoispersoonalla. Eipä  edes nimimerkin takana HS:n mielipidesivuilla. Ja jos saikin Hesarilta luvan esiintyä nimimerkillä, niin oikea henkilöllisyys piti silti ilmoittaa toimitukselle.

Joo… Nyt totta kai joku jo päättää kirjoittaa tuohon kappaleeseen lyhyen vastineen, jossa viitataan Pohjois-Koreaan tai jotain.

Samoin myös kummastuttaa se täällä vallitseva kikkelimäinen asenne, että jos joku on joutunut huijauksen kohteeksi, onkin vika huijatussa itsessään. Raiskauksessakin vika lienee uhrissa, eikö vain? Luuletteko te aivan aikuisten oikeasti, että huijari näyttää ulospäin huijarilta? Jos niin olisi, niin eihän olisi huijareitakaan.

Ja kuten sanottu, jos sitä lättyvihkoa kerran voi säätää niin, että on yksi julkinen minä ja sitten on se intiimi minä, tai vaikka useita, jotka avautuu vain omalle lähipiirille, niin miksi hitossa sitä asetusta ei sitten käytetä? Laiskuus? Egoismi? Narsismi? Ai niin joo, kohta varmaan haastemies kolisee mun postilaatikossa. 😀