Vastaa aiheeseen: Ei-residentin auton vienti Suomeen

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Hintatasot Ei-residentin auton vienti Suomeen Vastaa aiheeseen: Ei-residentin auton vienti Suomeen

LINKKI

Toppahousu
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 3
Vastauksia: 27

Voi hyvin olla, että muistat väärin. Audi-nainen ketjussa ainakaan mitään summia esitetty. Kyllä kulupuoli kuitataan vain ylimalkaisella ”veroilla” tai ”maksuilla”. Yritän nyt kuitenkin ajatella, että kysymyksessä olisi jotain sellaista kuin 100-300€.

Omasta puolestani taas toteaisin jo aloituksessani haarukoineeni Bemarin iän sellaiseksi, että ei jälleenmyyjillä ole minulle mitään tarjota. Ja sitä espanjan kielen taitoa ei minulta puutu. Guarnieriin ollut jo yhteydessä; heillä on vain alle 30 000km ja 2013 malleista alkaen. Koska merkkiliikkeilläkään ei ole mahdollisuutta todeta kilometrejä räplätyn, niin olen päättänyt olla stressaamatta asiasta, jolle en voi mitään ja keskittyä auton yleisen kunnon arviointiin. Keskiviikon maissa taas tulossa yksi-kaksi 1-sarjalaista renkaisiin potkittavaksi (kuka lähtee mukaan). Saksasta ostaminen ei mahdollista, koska mukaan on saatava muuttotavarat.

Eli kyllä se on minulla tätä tiedonhankintaa ja kokemusten kuuntelua, sopivan kuntoisen löytäminen compra/venta-liikkeestä, kaupan vahvistaminen notaarilla/asioimistossa (tästä kun vain edelleen on kahdenlaista ilmaa) ja itse tehty ilmoitus tullille.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 5 kuukautta sitten Toppahousu.