Vastaa aiheeseen: Vertailussa espanjalaisten ja suomal. avuliaisuus

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä Vertailussa espanjalaisten ja suomal. avuliaisuus Vastaa aiheeseen: Vertailussa espanjalaisten ja suomal. avuliaisuus

LINKKI

arnold malaga
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 79
Vastauksia: 2846

– ”Ei kai kukaan nyt oikeasti erottele naaman mukaan kelle antaa sen kaksi senttia ostosten jalkeen? Mieluummin espanjalaiselle tyottomalle yh-aidille kuin vastaavalle mustalaisnaiselle?”

Hmmm..? Kun nyt kerran tulit kysyneeksi, niin mieluummin sille espanjalaiselle työttömälle yh-äidille kuin vastaavalle mustalaisnaiselle?

Jaa… Että miksikö? No siksi, että sillä espanjalaisella työttömällä yh-äidillä on todennäköisesti ihan ja aivan oma lapsi mukanaan. Mustalaisten suhteen olen tässä(-kin!) asiassa tullut melko skeptiseksi, kun olen itse nähnyt, kuinka samassa kadunkulmassa on yksi ja sama lapsi aamu- ja iltapäivällä, mutta ”äiti” on kummasti vaihtunut. Hyväksikäytetty (ehkä monellakin tavalla) pikkumukula ei taida saada edes ’kahvituntia’ pitää.

Poliisia puolestaan ei kiinnostane käyttää työpäiväänsä mustalaisten sukulaissuhteita penkoessa. Ja ei kai siinä mitään lainvastaista edes ole, vaikka naisen seurassa onkin ”ei-oma” lapsi.

Toisekseen, kuten Santtu tuossa jo muistuttikin, menee mustalaisnaisen ja -lapsen rahoista koko potti gangsteriporukalle (joka puolestaan sitten ”huolehtii” heistä), mutta espanjalaiselle työttömälle yksinhuoltajaäidille annetut pennoset menevät sentään sinne omaan soppakattilaan.

Ja mitä tulee rahaa pummaaviin juoppoihin ja narkkareihin, niin rahaa heille en anna, mutta saatan kyllä tarjota bocadillon laukustani, jos esimerkiksi jamón kelpaa. Tuskin yrittävät sillä ostaa punkkua tai heroiinia.

P.S. Jos hiukankaan viitsii seurata TVE:n uutisia, niin ei voi välttyä saamasta toisinaan valaisevaakin tietoa kiinalaisten, ja myös muiden kansallisuuksien mafiahommista Espanjassa.