Vastaa aiheeseen: Lukijat pöyristyivät lasten luistinratakiellosta: ”Tämä maa alkaa olla ihan sair

Uusimmat Keskustelu Yleistä Uutiskulma Lukijat pöyristyivät lasten luistinratakiellosta: ”Tämä maa alkaa olla ihan sair Vastaa aiheeseen: Lukijat pöyristyivät lasten luistinratakiellosta: ”Tämä maa alkaa olla ihan sair

LINKKI

santiago
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

Taitaa kuitenkin juttu olla niin, niin julkisella kuin yksityisellä puolellakin, että siellä hierarkian alapäässä on ne ahkerimmat ja eniten työtä tekevät tyypit. Ja kun noustaan portaita ylöspäin tulee kaikkinainen keplottelu helpommaksi. Tuskin olen ainoa joka tietää poliittiset virka-ja muut nimitykset. Palkkiovirat ja suojatyöpaikat. Kivana pikku detaljina , koska lama ja rahapula, sanneerataan. Ja aina suorittavan tason puolelta. Niin ennen kuin nykyäänkin.

Ja koska olen elänyt jo kauan ja nähnyt yhtä ja toista ihan omin silmin, niin eipä ole jäänyt näkemättä ja todistamatta ihan oikeata ja aitoa korruptiotakaan. Ei myöskään törkeääkin törkeämpää sukulaisten ja kavereiden ja tutun tuttujenkin suosimista. Vaikkapa palkattaessa työvoimaa. Oi niitä aikoja.  Tietysti olen v-mäinen ihminen kun muistelen vanhoja . Mutta ehkä jonakin päivänä, voi olla piankin, dementia armahtaa. Ja voin olla kaikkeen tyytyväinen OIKEA SUOMALAINEN .

Ja sulkea silmät ja korvat kaikelta epämiellyttävältä. Koska kirkko, koti ja isänmaa. Ja esivallan kunnioitus.