Vastaa aiheeseen: Lukijat pöyristyivät lasten luistinratakiellosta: ”Tämä maa alkaa olla ihan sair

Uusimmat Keskustelu Yleistä Uutiskulma Lukijat pöyristyivät lasten luistinratakiellosta: ”Tämä maa alkaa olla ihan sair Vastaa aiheeseen: Lukijat pöyristyivät lasten luistinratakiellosta: ”Tämä maa alkaa olla ihan sair

LINKKI

kojo
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 6
Vastauksia: 1445

Kuten arvasinkin, minun tulkintani oli tosi alkeellinen, enhän ole koskaan aistinut santiagon kirjoituksissa kateutta enkä katkeruutta. TSORI.

Toisaalta olemme varmaan entisessä suomalaisessa elämässämme törmäilleet eri tyyppeihin. Työn välttelyä olen kohdannut vain yksityisten rautakauppojen ja elektroniikka-alan liikkeiden myyjissä (ovat tietenkin aistineet kaukaa että kysyn jotakin turhauttavan vaikeaa) sekä yksityisen huoltofirman tyypeissä, jotka nojasivat lehtipuhaltimiinsa ja vetivät posket lommollaan tupakkaa. En pitänyt myöskään huonekaluliikkeen kotiinkuljettajista, jotka yrittivät jättää pahvilaatikot eteisen lattialle, vaikka olin kipeästi maksanut kotiinkuljetuksesta (Espanjassa ilmaista).

Poliisin puheille en ole koskaan päässyt kuin passia vaihtaessani, ja se tuli ajoissa. Anestesialääkäri ja kirurgi eivät onneksi olleet työtä vieroksuvaa mentaliteettia, vaikka yleisessä keskussairaalassa olivatkin töissä. Verovirasto ei ole koskaan lähestynyt kuin hyvityksellä, kun tahallani maksoin aina pari prosenttia liikaa veroa kuukausittain, että sain säästettyä joulurahat.