Vastaa aiheeseen: Suomalaisyrittäjät Costalla

Uusimmat Keskustelu Yleistä Kokemuspankki Suomalaisyrittäjät Costalla Vastaa aiheeseen: Suomalaisyrittäjät Costalla

LINKKI

santiago
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 307
Vastauksia: 4162

Kun meidän muutosta on vasta rapiat viisi vuotta niin Suomen hinnat on vielä hyvin muistissa. Senpä takia täällä ei oikeastaan mikään tunnu oikeasti kalliilta. Päinvastoin.  Ja jos pysytään vaan moottoripuolella , niin mä en ole hetkeäkään epäröinyt viedä motoani Piaggion merkkikorjaamolle . Huoltoihin ja muutamaan korjaukseenkin.  Varaosahinnat täällä , samoin tuntiveloitus ei tunnu missään.  Suomen jälkeen.

Sama auton kanssa . Se nyt on vielä niin uusi ja siinä on niin pitkä huoltoväli , että tähän asti on tarvinnut teettää vasta yksi määräaikaishuolto. Eikä tuntunut Volkkarilla teetettynä missään. Hinta ehkä puolet Suomen vastaavasta. Ja kaupan päälle loistava palvelu.

Silloin kun mä ajelin vanhemmalla Seatilla mulla oli luottokorjaamo. Joka oli HALPA ja HYVÄ. Vannomaan en enää mene mutta tuntiveloitus taisi olla parinkympin kieppeillä.

Samoin on tulllut pientä kokemusta mm. automaalaamosta ja sanoisiko näin , että suomalainen automaalari ei avaa edes maalipurkkia sillä hinnalla millä täällä saa koko  työn tehtyä. Ja hyvin.