Vastaa aiheeseen: 11 syytä rakastaa Suomea

Uusimmat Keskustelu Asuminen ja eläminen Yleistä asumisesta ja elämisestä 11 syytä rakastaa Suomea Vastaa aiheeseen: 11 syytä rakastaa Suomea

LINKKI

Tarmo
Ei kirjautuneena
Kirjoituksia: 12
Vastauksia: 298

Terveisiä täältä rysänperältä.

Mä en oikeasti usko, että tätä foorumia on alunperinkään tarkoitettu meta keskustelulle siitä, onko Espanja vai Suomi paskempi maa, enkä itse muista koskaan esittäneeni täällä mitään todisteita kumpaankaan suuntaan. Sensijaan vedän herneet nenään yhtälailla niistä kirjoituksista, joissa kateelliset provosoivat tai typerykset kritisoivat asioita, joista heillä ei ole kuin kolmannen käden tietoa.

Jos itse lähtisin paaluttamaan näiden kahden maan paikkaa jollain käyrällä, olisi lukijani tunnettava täysin elinolosuhteeni, jotka tietty ovat yksityisasioitani. Ainoa meille täällä asuville yhteinen nimittäjä on ilmasto, joka sitten itselleni on käytännöllisesti katsoen ainoa peruste sille, että neljästoista vuoteni Costalla on menossa. Kaikki muut jutut, kuten sähkön ja kahvin hinta, kaljakuppilan asiakaskunta tai kadulle jäänyt koiranpaska ovat irrationaalisia tekijöitä, joista voidaan olla eri mieltä asutaanpa sitten missä tahansa.

Voit tietysti pitää itseäsi nokkelana, kun sait ketjuun muutaman viestin lisää. Provokirjoituksesi aihe on hapantunut vuosien saatossa aivan piloille ja tyylitön tapasi esiintyä täällä ei ainakaan minua vakuuta siitä, että saisimme sinusta tänne kelvollisen keskustelukumppanin.